اجرای مرحله دوّم کمک های مؤمنانه کانون اصحاب المهدی تبریز

جهادگران کانون فرهنگی هنری اصحاب المهدی مسجد حضرت علی اصغر منطقه مارالان تبریز، ۳۰ بسته معیشتی تهیّه و میان خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا توزیع کردند.

«علیرضا عبدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز اظهارداشت: کانون فرهنگی هنری اصحاب المهدی از ابتدای شیوع کرونا در استان اقدامات و فعّالیّت های گسترده ای در راستای مقابله با این بیماری انجام داده است.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری اصحاب المهدی مسجد حضرت علی اصغر منطقه مارالان تبریز ادامه داد: با تأکید رهبر معظّم انقلاب اسلامی مبنی بر ادامه تعاون و همیاری و کمک رسانی به افراد آسیب دیده از بیماری کرونا، فعّالان کانون فرهنگی هنری اصحاب المهدی در مرحله دوّم از رزمایش کمک مؤمنانه ۳۰ بسته معیشتی تهیّه و با رعایت پروتکل های بهداشتی، شبانه در درب منازل این خانواده ها توزیع کردند.

عبدی تولید و توزیع بیش از ۵ هزار ماسک در منطقه را از دیگر اقدامات جهادی جهادگران کانون و مسجد برشمرد و خاطرنشان کرد: تولید و دوخت ماسک ها به همّت بانوان کانونی و مسجدی در منازل انجام شد و مراحل ضدّعفونی، بسته بندی و توزیع آن میان اهالی منطقه توسّط برادران عضو کانون صورت گرفت.

وی بسته های اهدایی را شامل برنج، مرغ، روغن، رب، پنیر، ماکارونی، نمک به ارزش هر بسته ۱۵۰ هزار تومان عنوان کرد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری اصحاب المهدی مسجد حضرت علی اصغر منطقه مارالان تبریز ضمن تقدیر از خیّرین و نمازگزاران، خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم با کمک خیّرین و افراد منطقه برای  اجرای مرحله سوّم رزمایش کمک مؤمنانه تعداد خانوارهای بیشتری را یاری رسانی کنیم.

کد خبر 961542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha