سپاه ۱۸۰‌ میلیارد تومان پروژه در استان کرمان اجرا می کند

فرمانده سپاه‌ ثارالله استان کرمان گفت: هفته‌ آینده با انعقاد تفاهم‌ نامه ای با استانداری، ۱۸۰‌ میلیارد تومان پروژه با اولویت آب در استان کرمان اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، سردار حسین‌ معروفی، یکشنبه(۲ شهریور) در دیدار با استاندار کرمان به مناسبت هفته دولت؛‌ ایام‌ سوگواری و شهادت سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) را تسلیت گفت و سالگرد شهادت رجایی و باهنر و نیز آغاز هفته دولت را‌ گرامی داشت.

 


 فرمانده سپاه ثارالله استان بیان کرد: خدا را شاکریم‌ که ما را در برهه‌ ای از زندگی قرار داد که زندگی و حیات‌ مان‌، حیات طیبه‌ ای در نظام‌ مقدس جمهوری اسلامی‌ تحت امر ولایت حق حضرت امام و حضرت آقا‌ باشد.


وی تصریح کرد: امروز دولت جمهوری اسلامی در ادوار گذشته به عنوان‌ خادمین‌ بی منّت و صدیق ولی نعمتان‌ خود است که ارزشمندترین‌ ملل دنیا و به فرموده امام،‌ ارزشمندترین انسان‌ های تاریخ بشری‌ هستند، شاید دلیل تعبیر امام‌ با این‌ مضمون که «ملّت‌ ایران از ملّت‌ عصر رسول الله‌ و عصر سیدالشهدا بالاتر است» این‌ باشد که ملّت ما در طول ۴۱ سال در زمان امام‌ غیرمعصوم‌ کاری کردند‌ که در زمان‌ امام‌ معصوم‌ هم انجام‌ نشد‌.

 


سردار معروفی ادامه داد: واقعاً ۱۸۸ هزار شهید در دوران‌ دفاع مقدس تحت امر ولی و حجت‌ خدا‌ برای‌ بقای دین‌ خدا و حفظ کرامت‌ انسانی و تمامیت ارضی‌ آن‌ هم‌ با شرایط خاص‌ جزو حرکت‌ های‌ ماندگار و جاوید تاریخی ما است.

 


وی خاطرنشان کرد: دولت‌ شهید رجایی و باهنر با عمر کوتاه‌ امّا الگویی‌ برای همه‌ دولت‌ ها‌ و ملت‌ بزرگ ایران، جامعیت‌ دولت‌ ایران اسلامی دارد و قوای‌ قضائیه و مقننه هم جزو دولت است؛ در تعبیر مقام‌ معظم‌ رهبری در گام‌ دوم که دولت‌ سازی را تعریف می کنند فقط‌ رئیس جمهور و وزرا دولت‌ نیستند بلکه همه دولت‌ هستند برخی اشتباه‌ نکنند.

 


فرمانده سپاه‌ ثارالله استان کرمان افزود: ماندگاری دولت کوتاه شهید رجایی و باهنر برای‌ همه الگو است‌ نه تنها برای رئیس جمهور و وزرا و استانداران فرماندهان‌ بلکه برای هر انسانی که زمام امور‌ نظام را به دست گرفته است.

 


وی در تشریح ۶ شاخصه دولت شهید رجایی و باهنر که مایه افتخار است؛ گفت: ولایت‌ باوری این دو بزرگوار در مبارزات و خدمت، مردمی بودن‌ آن‌ ها،‌ خدمت‌ بی منّت در طول دولت‌ کوتاه مدت، اخلاص‌ در عمل{شاید خیلی ها امروز باور ندارند پسر رییس جمهور شهید ما در تهران مغازه دار است در حالیکه آقازاده واقعی او است}، ساده زیستی و صداقت در گفتارشان با همه مردم موجب ماندگاری دولت‌ آنها شد.

 


سردار معروفی بیان کرد: مدیریت در سخت ترین‌ شرایطِ برهه‌ زمانی که هم از نظر بین المللی فشارهای شیطنت آمیز دنیا در حوزه اقتصاد و هم شیطنت های منطقه ای و هم مشکلات داخل کشور در حوزه اقتصادی و کرونا و... مدیریت سختی است و نیازمند تعامل و همکاری بیشتر دارد؛ ما به عنوان سپاه هر کجا نیاز باشد کنار شما هستیم مخصوصاً در حوزه خدمات اجتماعی به مردم‌؛ نمونه‌ آن‌ عقد تفاهم‌ نامه ای است که هفته آینده‌ در پروژه های مختلف با اولویت آب با اعتبار افزون‌ بر ۱۸۰‌ میلیارد تومان بسته‌ می شود و با کمک نیروهای جهادی این پروژه‌ ها را به ثمر خواهیم‌ رساند تا کار مردم سریع تر انجام شود و ما در کنار شما هستیم.

 


وی ادامه داد: برای مناطق محروم استان کرمان در حال حاضر ۲۰‌ میلیارد تومان در قرارگاه سازندگی با اولویت آب و مسائل‌ بهداشتی و احداث حمام و دستشویی برنامه داریم‌ همچنین در مراحل بعدی هم اشتغال زایی و اعطای جهیزیه و عشایر را هم در آن قالب یددیم و خدماتی که باید به آنان داده شود در حوزه بهداشت و مدرسه سازی شروع کردیم.

 


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: ما مقدمات خود را در حوزه دهکده مقاومتی دنبال می کنیم و نتیجه‌ آن‌ را با نقطه نظرات شما و مدیران‌ کل در میان‌ خواهیم‌ گذاشت تا کارها به خوبی انجام‌ شود.

 


وی به چهارم‌ شهریور، روز بسیج کارمندان اشاره کرد و گفت: در بحران کرونا مراسم گرامیداشت‌ برای شهید شاخص مقدور نیست‌ و این برنامه به زمان هفته دفاع مقدس موکول شود تا مراسمی‌ باشکوه و با افراد بیشتری‌ برگزار شود و اگر هنوز کرونا‌ ادامه داشته باشد با رعایت‌ پروتکل‌ های بهداشتی این مراسم‌ در هفته دفاع‌ مقدس اجرا شود.

 

کد خبر 963854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha