تخصیص ۱۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار عمرانی برای شهرستان آبادان

محفوظی از تخصیص یک‌ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار عمرانی برای شهرستان آبادان از سوی سازمان منطقه آزاد اروند در سال ۹۹ خبر داد و گفت: مدیرعامل این سازمان قول مساعد در خصوص تخصیص این اعتبار را دادند و اکنون نیز به‌دنبال افزایش اعتبار هستیم.

«سید مجتبی محفوظی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با بیان اینکه وجود منطقه آزاد در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر یک فرصت است و اظهار کرد: باید در منطقه آزاد به بهترین شکل ممکن مدیریت صورت گیرد و از آن به بهترین نحو استفاده شود، از ابتدای نمایندگی مردم شریف آبادان به صورت جدی بر عملکرد این سازمان نظارت دقیقی داریم و از آنها مطالبه‌‌گری می کنیم.

 

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از تخصیص اعتباری بالغ بر یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در سال ۹۹ از سوی سازمان منطقه آزاد اروند برای عمران شهرستان آبادان خبر داد و افزود: قول مساعدت در این زمینه را از مدیرعامل این سازمان گرفته‌ایم و اکنون نیز به دنبال آن هستیم تا این رقم را افزایش دهیم.

 

وی عدم نظارت در آبادان را یکی از معضلات اساسی این شهرستان طی ۳۰ سال گذشته عنوان کرد و اذعان داشت: متاسقانه ضعف ما در آبادان تاکنون ضعف مدیریت، مطالبه‌‌‌گری و نظارت بوده است.

 

محفوظی یاد آور شد: اگر طی این چهار سال ما به عنوان وکلای مردم عزیز این شهرستان نتوانیم عملکرد مثبت و قابل لمسی را به مردم ارائه دهیم بازخواست خواهیم شد و این نیز حق‌مان است که شهروندان ما را بازخواست کنند.

 

کد خبر 963906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha