تکمیل زیرگذر مسیر برگشت جاده صدرا به باجگاه در فصل پاییز

حاجی پور گفت: برای تسهیل دسترسی به استفاده از جاده صدرا به باجگاه در مسیر بازگشت تا فصل پاییز اجرای این زیرگذر به اتمام خواهد رسید.

«خلیل حاجی پور» با اشاره به اجرای زیرگذر در مسیر برگشت جاده صدرا به باجگاه در گفتگو با به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: برای تسهیل دسترسی به استفاده از جاده صدرا به باجگاه در مسیر بازگشت تا فصل پاییز اجرای این زیرگذر به اتمام خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت عمران شهر صدرا افزود: در حال حاضر کل پروژه جاده صدرا به باجگاه پیشرفت 98 درصدی داشته است که اعتبار 40 میلیارد تومانی آن از منابع داخلی شرکت عمران صدرا تامین شده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر مسیر رفت این جاده تکمیل شده و قابل استفاده است و در مسیر برگشت نیز، اجرای پنج کیلومتر آسفالت به انجام رسیده است.

حاجی پور تاکید کرد: برای تکمیل مسیر برگشت که تنها 500 کیلومتر اجرای آن باقی مانده به تکمیل این زیرگذر نیاز داریم که زمان تقریبی آن در اوایل فصل پاییز پیش بینی شده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر صدرا تصریح کرد: تکمیل مسیر برگشت این جاده برای ساکنان شهر صدرا فرصت مطلوبی در تردد به سایر نقاط شهر شیراز ایجاد می کند و موجب کاهش ترافیک در محور ورودی جاده صدرا از سمت بلوار «خلیج فارس» خواهد شد.

کد خبر 963948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha