طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در خرم آباد ادامه دارد

فرمانده انتظامی خرم آباد از تداوم طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت: با مخلان نظم و امنیت اجتماعی برخورد قاطع می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «عباس دولتشاهی» در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی، با برنامه ریزی های مستمر و به منظور برخورد قاطع با هرگونه هنجار شکنی در ماه گذشته ماموران انتظامی شهرستان موفق به انهدام هفت باند سرقت شدند.


فرمانده انتظامی خرم آباد بیان کرد: پس از انجام کار اطلاعاتی دقیق و رصد های صورت گرفته و استفاده از ابزار فنی 188 نفر سارق شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضا دستگیر که به333 فقره انواع سرقت اعتراف کردند.


وی افزود: در بحث مبارزه با سوداگران مرگ 3 نفرکه درسطح شهرستان اقدام به خرده فروشی وتوزیع موادمخدرکردندشناسایی وطی عملیات های متعدد دستگیر و مقدار7 کیلو و 350 گرم انواع مواد مخدر اعم از سنتی و صنعتی از آنان کشف و 206 نفر معتاد متجاهر جمع آوری و تحویل کمپ های مجاز به منظور ترک اعتیاد و بازپروری شدند.


سرهنگ دولتشاهی ادامه داد: در راستای همین طرح  728 دستگاه انواع خودرو و موتور سیکلت که برای شهروندان ایجاد مزاحمت اعم از آلودگی صوتی ، حرکات نمایشی و یا بصورت پلاک مخدوش و یا فاقد پلاک و ... بوده توسط عوامل انتظامی توقیف و روانه پارکینگ شدند .

فرمانده انتظامی خرم آباد اظهار کرد: در این مدت تعداد 16 محموله کالای قاچاق شامل لوازم خانگی . پارچه . پوشاک . لوازم خانگی به ارزش تقریبی 97  میلیارد ریال کشف شد .

کد خبر 964187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha