رونمایی از پوستر دومین جشنواره خوشنویسی شهید مداحی پور 

رامین افتخاری گفت: امروز شاهد رونمایی از پوستر دومین جشنواره دوسالانه ملی خوشنویسی شهید هوشنگ مداحی پور هستیم که با حضور خانواده این شهید انجام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، «رامین افتخاری» در مراسم رونمایی از پوستر دومین جشنواره ۲ سالانه ملی خوشنویسی شهید هوشنگ مداحی، گفت: امروز شاهد رونمایی از پوستر دومین جشنواره دوسالانه ملی خوشنویسی شهید هوشنگ مداحی پور هستیم که با حضور خانواده این شهید، انجام شد.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: با نظر مساعد و حمایت های مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان ۲ سال قبل اولین جشنواره دوسالانه به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهید مداحی پور که از خوشنویسان هنرمند رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوران دفاع مقدس بوده که دغدغه فرهنگ و هنر منطقه را داشته است، برگزار شد.

وی اظهار کرد: خوشبختانه اولین جشنواره با کیفیت بسیار خوبی برگزار شد و تجربه موفقی برای برگزاری هر چه بهتر دومین جشنواره خوشنویسی شهید مداحی پور است.

افتخاری بیان کرد: در اولین جشنواره ۱۲۷ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که پس از بررسی این آثار، تعداد ۵۷ اثر به بخش داوری راه یافتند که توسط داوران مطرح کشوری مورد نقد و بررسی قرار گرفتند.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در خاتمه خاطرنشان کرد: امسال نیز به لطف مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با بهره مندی از تجربیات هنرمندان و پیشکسوتان خوشنویسی جنوب کرمان، گام بعدی برای برگزاری دومین جشنواره خوشنویسی شهید مداحی پور برداشتیم که امیدواریم این جشنواره نیز با کیفیت اولین جشنواره برگزار شود.

کد خبر 964277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha