تضمین زیرساخت های لازم برای جذب سرمایه گذاری در  لاهیجان و سیاهکل

فرخی گفت: زیرساخت های لازم برای سرمایه گذاری در شهرستان لاحیجان و سیاهکل تضمین شده است و استان گیلان برای دست یابی به توسعه پایدار باید پنجره واحد باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سیاهکل، «رسول فرخی میکال » در نشست خبری با خبرنگاران و فعالان فضای مجازی شهرستان سیاهکل که عصر امروز( دوشنبه، ۳شهریور ) در سالن‌ اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیاهکل برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع)، گفت: خبرنگاران، رکن چهارم مردم سالاری دینی هستند که مردم را از حقایق و واقعیت های جامعه آگاه می کنند زیرا زوایای پنهان یک جامعه در رویدادهای خبری است که مشخص می شود.


نماینده مردم شهرستان های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز مردم به تلاش و مجاهدت های خبرنگاران نیاز دارند، اظهار کرد: خبرنگاران مسیر تهدیدات یک جامعه را در اختیار مسئولان قرار می دهند و صحت درج خبر در اتفاقات ویژگی بارز خبرنگاران است که باید اهتمام لازم را داشته باشد.

 

فرخی با اشاره به اینکه بنده عضو فراکسیون گردشگری هستم، افزود:  ۷۰ درصد در حوزه گردشگری نعمت خداوند متعال بوده و مابقی با تدبیر مدیریتی باید به ثمر منتهی شود با توجه به پتانسیل های خوب سیاهکل این آمادگی وجود دارد که در حوزه بوم گردی و گردشگری کمک شود.


وی با تاکید بر اینکه با کسانی که حقوق مردم را تضییع می کنند، هیچ تعارفی نداریم، تصریح کرد: اکنون که کارخانه سیمان به عنوان آلوده ترین صنعت بر دیلمان تحمیل شده باید فضایی آماده شود که در مقابل این حجم از آلودگی، حق مردم ما برآورده شود و ایجاد کمربند سبز و مشارکت مردم در حوزه اقتصادی و عمرانی باید محقق شود.


نماینده مردم شهرستان های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه فضا برای انجام کار باید در سطوح بالا آماده شود، اظهار کرد: مدیری که اعتبارات را منشا حرکت خود بداند بی کفایت است، مدیران باید خود راهگشا باشند و خلاهای اعتباری را پوشش دهند.

 

فرخی در خصوص توسعه شهری و وضعیت شهرداری سیاهکل، گفت: وضعیت موجود نه تنها پاسخگوی مطالبات مردم نیست بلکه پاسخگوی مطالبات پرسنل خود هم نیستند و با وضعیت موجود تحولی احساس نمی کنم و باید در شهرداری سیاهکل تحول ایجاد شود.

 

وی در خصوص انتشار مطالب گفته شده توسط امام‌ جمعه در خطبه های نماز جمعه، افزود: جایگاه نماز جمعه مقدس است نه تنها نماز بلکه رهنمودها در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی ...نیز بیان می شود بنده استقبال می کنم که" اگر روزی از فرخی کوتاهی دیدید اگر در تریبون بیان‌ نکنید مدیون خود شما هستید" و نمی توانم بار مسئولیت حق الناس را  به دوش بکشم و تلاش ما در راه خدمت کردن به مردم است و بیانات امام‌جمعه شاید به دلیل عدم اطلاعات کافی است که قانون می گوید حوزه انتخابیه لاهیجان اصلی و سیاهکل فرعی است و تمام تلاش خود را معطوف به اتحاد می کنم.

 

نماینده مردم شهرستان های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همه ما در یک سیستم به مانند پازل هستیم  و اصل اتحاد و عدالت است و بیت المال باید بر اساس خروجی های اصلی و واقعیت ها هزینه شود.

 

وی با بیان اینکه نماینده شهر مسئول عزل و نصب مدیران نیست، افزود: وظیفه نماینده تعامل است و محور ما خردجمعی، عدالت و اتحاد است.

 

فرخی با تصریح اینکه اگر کارآفرینان از طریق حوزه های سرمایه گذاری جذب نشوند به تبع آن کارگران دچار آسیب خواهند شد، اظهار کرد: برای جذب سرمایه گذار این آمادگی در شهرستان وجود دارد و اگر سرمایه گذار در هر حوزه ای ورود کند زیرساخت های لازم برای سرمایه گذاری تضمین می شود و معتقد هستم استان گیلان برای رسیدن به توسعه پایدار باید پنجره واحد باشد و بنده پنجره واحد را در این شهرستان عملیاتی می کنم.

 

 

کد خبر 964343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha