اقامه عزای حسینی در جوار گلزار شهدای جیرفت 

امشب ۳ شهریور مصادف با شب پنجم محرم مراسم سوگواری اباعبدالله الحسین علیه السلام در جوار گلزار شهدای جیرفت با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، امشب ۳ شهریور مصادف با شب پنجم محرم مراسم سوگواری اباعبدالله الحسین علیه السلام در جوار گلزار شهدای جیرفت با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد.

 «غلامحسین حقانی» در این مراسم، با بیان این مطلب که خدا می گوید؛ من نفس و مالتان را میخرم، گفت: امشب در محضر شهدا هستیم آنها دارایی، نفس و مال خود را در راه خدا دادند و شهید شدند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به این که کار برای خدا سخت است، افزود: به قول شهید حاج قاسم سلیمانی باید اول شهید باشی تا شهید شوی، اولین نکته شهادت گذشتن از خانواده و اموال است که کار آسانی نیست.

وی خاطرنشان کرد: اگر سختی کار در راه خدا را بپذیرید بدانید که امام حسینی هستید و باید با امام حسین علیه السلام پیمان ببندید و همراهی با حضرت سخت است.

حجت الاسلام حقانی در خاتمه ابراز کرد: از هیئتی ها تشکر می کنم که گلزار شهدا را که مکانی زیبا است را برای برگزاری مراسم عزاداری امام حسین علیه السلام انتخاب کرده اند و قدر دان باشید که در این مجلس حضور دارید.

گفتی است؛ حجت الاسلام غلامحسین حقانی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان فرزند شهید حقانی از شهدای ۷ تیر است.





 

کد خبر 964346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha