آبرسانی به ۲۶۰ روستای شهرستان تفت

نوکار با اشاره به طرح انتقال آب به روستاهای شهرستان تفت گفت: آبرسانی به ۲۶۰ روستای شهرستان تفت انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « علیرضا نوکار» ظهر امروز در نشست خبری فرمانداران استان یزد با خبرنگاران استانی گفت: همزمان با هفته دولت تعداد 31 طرح در شهرستان به بهره برداری می رسد که اعتبار آن بالغ بر ۸۹۱ میلیارد ریال است.

فرماندار شهرستان تفت بیان کرد: همچنین در این راستا نیز تعداد هفت طرح با اعتبار 2 میلیارد و 400 میلیون ریال آغاز به کار می کند.

وی از دیگر طرح‌های مورد افتتاح یا کلنگ زنی شده در این هفته را شامل طرح‌های ورزشی، ایجاد و تجهیز خانه های بهداشت، ایجاد مخازن و شبکه های ابیاری، افتتاح واحدهای گردشگری، ایجاد شبکه های ابیاری نوین، بهره برداری واحدهای دامپروری و گازرسانی به روستاها ذکر کرد و گفت: با افتتاح طرح‌های شهرستان تفت در هفته دولت برای ۸۳ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

نوکار بیان کرد: سال پیش انتقال آب به روستاهای شهرستان تفت توسط رئیس جمهور کلید خورد که به عنوان بزرگترین طرح آبرسانی روستایی کشور بود که کار آن نیز انجام شده و لوله آن نیز خریداری شده که پیشبینی می شود که 3 سال آینده مناطق روستایی به غیر از ده بالا و طزرجان آبرسانی دائمی می شوند.

وی گفت: حدود 370 میلیارد تومان برای این طرح پیشبینی شده است که کل روستاها را پوشش می دهد و 260 روستا از این آب بهره مند می شوند.

فرماندار تفت بیان کرد: در زمینه زمین خواری در شهرستان نیز با دستور صریح دادگستری اختیاراتی به دهیاران داده شده سعی شده پیگیری شود.

 

 

کد خبر 964356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha