اجرای پویش« هر خانه، یک پرچم» از سوی کانون «عمّار»/ اعطای کمک‌های مومنانه به ۱۲۰ خانواده کم‌بضاعت

معینی با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به همت کانون فرهنگی هنری «عمّار»، گفت: همچنین، به مناسبت ایام سوگواری حضرت سیدالشهداء(ع) بسته‌های ارزاق را میان ۱۲۰ خانواده نیازمند توزیع می‌کنیم.

«یاسر معینی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد وکانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به رویکردها و برنامه های کانون «عمّار» مسجدالزهرا(س) در شهرستان شهریار ویژه ماه محرم، اظهار کرد: مراسم عزاداری ماه محرم به همت کانون عمّار با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود و امسال توزیع نذورات به سمت توزیع بسته های ارزاق هدایت شده است.

 

مدیر کانون عمار مسجد الزهرا(س) شهرستان شهریار از اجرای پویش «هر خانه، یک پرچم» به منظور تشویق اهالی همجوار مسجد برای سیاه پوش کردن منازلشان خبر داد و بیان کرد: با توجه به اینکه امسال اطعام عزاداران حسینی انجام نمی شود، به همین جهت بنا داریم به 120 خانواده تحت پوشش بسته های ارزاق اهدا کنیم. همان گونه که از زمان شیوع ویروس کرونا این کمک های مومنانه انجام شده است.

 

معینی به بخش هایی از خدمات انجام شده از سوی این کانون در بحران کرونا اشاره کرد و گفت: ضدعفونی معابر و محلات، واگذاری چرخ خیاطی به تعدادی از خانواده های اعضای کانون به منظور تولید ماسک و توزیع در شرایطی که بسیاری از خانواده های بی بضاعت توان خرید ماسک ارزان قیمت را نداشتند، ازجمله این اقدامات است. ضمن اینکه برنامه های فرهنگی و مذهبی در فضای مجازی نیز برنامه ریزی و اجرا شد.

 

مدیر کانون عمار مسجد الزهرا(س) شهرستان شهریار با بیان اینکه این کانون فرهنگی هنری از کانون های فعال در این شهرستان است، خاطر نشان کرد: برگزاری مسابقات کتابخوانی و دوره های مهارت آفرینی، تولید محتوای فضای مجازی، دوره های بصیرت آفرینی، اردویی و گردشگری، سبک زندگی اسلامی و جلسات اخلاقی از برنامه هایی است که برای مقاطع سنی نوجوان و جوان در این کانون قبل از بحران کرونا برگزار می شد.

 

معینی دوره های آموزش قرآن کریم در رشته های حفظ، قرائت و روخوانی، مداحی،تواشیح، شعر و ادبیات، صنایع دستی، سرود، نقاشی و خوشنویسی را از جمله برنامه های مذهبی و هنری دانست که در کانون عمار برای مخاطبان نوجوان و جوان برگزار می شده است و تاکید کرد: دوره های آموزش و توانمندسازی در رشته های رایانه، درسی و تقویتی، مهارتی، اخلاقی، بصیرتی و ... در این کانون برگزار می شود.

کد خبر 964365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha