۱۰۷ پروژه در بشرویه افتتاح و کلنگ زنی می شود

فرماندار بشرویه با بیان اینکه در هفته دولت ۱۰۷ پروژه در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می شود، گفت: از این تعداد ۹ پروژه کلنگ زنی و ۹۸ پروژه افتتاحی است که با اعتبار ۸۴ میلیارد تومان انجام می شود.

«علی شفیعی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند اظهار داشت: در هفته دولت یکصد و هفت پروژه در بشرويه با اعتباری بالغ بر 84 میلیارد و 600 میلیون تومان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

 

فرماندار بشرویه در ادامه بیان کرد: از این تعداد پروژه ها 9 پروژه کلنگ زنی 19 میلیارد و 300 میلیون تومان و 98 پروژه با اعتباری بالغ بر 65 میلیارد و 200 میلیون تومان افتتاح می شود.

 

وی با اشاره به 98 پروژه افتتاح در هفته دولت گفت: از این تعداد 48 پروژه شهری و 50 پروژه روستایی است و در همه حوزه های آب، گاز، بهداشت، کشاورزی، برق، راه، منابع طبیعی، نوسازی مدارس، ورزش و مسکن محرومان و طرح هادی روستایی پروژه هایی طی هفته دولت به بهره برداری می رسد.

 

 

شفیعی با بیان اینکه بیشترین حجم ریالی مربوط به حوزه راه و شهرسازی است، افزود: 23 پروژه در حوزه برق طی هفته دولت در بخش بشرویه به بهره برداری می رسد و در بخش کشاورزی 18 پروژه افتتاح می شود و در حوزه بهداشت چهار پروژه شامل 2 مرکز بهداشت و 2 مرکز اورژانس به بهره برداری می رسد. 

 

 

فرماندار بشرویه با بیان اینکه از لحاظ ریالی میزان اعتبارات پروژه های هفته دولت سه برابر شده است، ادامه داد: متوسط اعتباری هر پروژه در هفته دولت سال گذشته 280 میلیون تومان بوده که امسال به 800 میلیون تومان رسیده است.

 

 

وی با اشاره به اینکه طی هفته دولت یک مرکز بوم گردی برای رونق یافتن بحث گردشگری در بشرويه به بهره برداری می رسد، خاطرنشان کرد: پروژه های افتتاحی هفته دولت در بشرويه باعث ایجاد اشتغال برای 270 نفر به صورت مستقیم می شود.

کد خبر 964472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha