کمک مومنانه ۲۳ میلیارد تومانی بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان

حسینی از کمک مومنانه ۲۳ میلیارد تومانی بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با همکاری دستگاه های اجرایی در بحران کرونا ویروس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، عباس حسینی امروز(سه شنبه،۴شهریور) در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه سازمان بسیج ادارات و کارمندان گیلان در سالن الغدیر استانداری گیلان اظهار کرد: سازمان بسیج کارمندی دارای ۱۶ حوزه کارمندی در شهرستان و ۲۶۰ پایگاه در سطح استان است که از این مجموع ۷۰ پایگاه در سطح ادارات کل است.



مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با بیان اینکه خدمت به مردم باید در اولویت برنامه ها قرار گیرد گفت: پیگیری و مطالبه گری ارتقا سلامت اداری در سطح ادارات، رفع موانع تولید و ایجاد اشتغال در سطح استان، پیگیری و مطالبه گری عفاف و حجاب در سطح ادارات و تکریم ارباب رجوع، شناسایی مدیران تراز انقلاب و حمایت از نیروهای ارزشی و اجرای برنامه های جهادی در سطح مساجد و مناطق محروم استان از اهم فعالیت های سازمان بسیج کارمندان گیلان است.


حسینی اذعان کرد: برگزاری میز خدمت جهادی طی چندین مرحله در سطح استان،‌ اقدامات موثر در پیشگیری از ویروس کرونا از جمله ضدعفونی کردن ادارات و توزیع بیش از ۶۰۰ لیتر مواد ضدعفونی کننده، معرفی بسیجیان به داروخانه ها، حضور فرماندهان پایگاه ها در بیمارستان ها و جمع آوری کمک های مومنانه برای آسیب دیدگان کرونا به ارزش بیش از ۲۳ میلیارد تومان در قالب سبد کالا و بن کالا از دیگر فعالیت های این سازمان در بحران کروناویروس بود.



وی ادامه داد: اهدای خون، آزادی ۱۸ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد، برگزاری یادواره شهیدان انصاری و نورانی و تشکیل گردان بیت المقدس از دیگر اقدامات بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان است.



مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان خاطرنشان ساخت: یکی از شاخص های دولت انقلاب اسلامی خدمت به مردم است و سازمان بسیج کارمندان این مولفه را در اولویت کاری خود قرار داده است و در تعامل و همکاری با مسئولان به این مهم می پردازد.

کد خبر 964497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha