اعضای کانون امام علی(ع) نکا برای امام حسین سنگ تمام گذاشتند

چادرنشین گفت: اعضای کانون امام علی(ع) نکا در محرم امسال با برپایی مراسم شهادت امام حسین(ع) همراه با پروتکل‌های بهداشتی، سنگ تمام گذاشتند.

« مجتبی چادرنشین» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در نکا اظهار کرد: با فرا رسیدن ماه محرم امسال همراه با کرونا، اعضای کانون امام علی(ع) بیکار ننشستند و با رعایت دستور العمل بهداشتی شرایط را برای عزاداری امام حسین(ع) و یارانش مهیا کرده‌اند .

 

مدیر مسئول کانون امام علی(ع) مسجد امام جعفرصادق(ع)، با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری سید الشهدا(ع) و یارانش در این مسجد افزود: مسجد امام جعفر صادق(ع) مراسم عزاداری دهه اول محرم را با رعایت پروتکل های بهداشتی در حال برگزاری دارد.

وی گفت: هر کدام  از ما محبت و عشق به امام حسین(ع) را در دل داریم و اعضای کانون امام علی(ع) نکا با عرض ارادت به شهید کربلا، گوشه‌ای از عزای امام سوم شیعیان را در دست گرفتند و با فضاسازی مناسب کوچه و خیابان و معابر، در بزرگداشت شعائر دینی تلاش کردند.

چادرنشین افزود: فضاسازی مناسب در فضای مسجد برای عزاداران حسینی فراهم شده است و با رعایت دستور العمل بهداشتی و ساعت مقرر اعلام شده در این فضا برای برپایی مراسم عزاداری استفاده شد و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی عزاداری امام حسین(ع) برگزار می شود. 

وی با اشاره به اینکه نذورات مردمی امسال به سمت کمک های مومنانه هدایت شده است، ادامه داد: نذورات به دو شکل اهدای بسته های آذوقه ای به نیازمندان و یا توزیع نذورات به صورت بسته بندی شده با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می شود.

 

مدیر مسئول کانون امام علی(ع) نکا به خدمات صورت گرفته در بحران کرونا و رزمایش مواسات اشاره کرد و گفت: در طول دوران کرونا با ضدعفونی کردن معابر و خیابان ها، تب سنجی، توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی در بین اهالی کوی مهرگان تلاش شد تا کرونا مدیریت شود.

 

وی تصریح کرد: در طرح مواسات و کمک مومنانه از ماه رمضان تاکنون با قوت وارد عمل شده ایم و در ماه محرم امسال 100 بسته گوشت قرمز و 100 بسته کمک معیشتی در بین نیازمندان کوی مهرگان نکا به همت کانون امام علی(ع) توزیع شد.

کد خبر 964554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha