کمک ۴ میلیارد ریالی اوقاف بهشهر در اجرای طرح شمیم حسینی

فاضلی از کمک ۴ میلیارد ریالی اوقاف بهشهر در اجرای طرح شمیم حسینی خبر داد و گفت: این کمک ها از محل موقوفات شهرستان بهشهر توزیع شده است.

« محمدحسین فاضلی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بهشهر از کمک 4 میلیارد ریالی اوقاف بهشهر در اجرای طرح شمیم حسینی خبر داد و اظهار کرد: این کمک ها از محل موقوفات شهرستان بهشهر انجام و یک هزار بسته هر بسته به ارزش 4 میلیون ريال در بین نیازمندان بهشهر توزیع شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بهشهر افزود: همزمان با ایام ماه محرم، اداره اوقاف و امور خیریه بهشهر برنامه طرح بصیرت عاشورایی را  در شهرستان برگزار می‌کند و تلاش دارد تا در بزرگداشت شعائر دینی همت کند.

وی با بیان اینکه علاوه بر اجرای این طرح،  طرح شمیم  حسینی در بهشهر به همت اداره اوقاف اجرایی شد،خاطر نشان کرد: یکهزار بسته معیشتی ارزاق بین خانوده های کم برخوردار و نیازمند شهرستان بهشهر در ماه محرم  توزیع شد.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بهشهر گفت: برای هر بسته از این ارزاق 400 هزار تومان در نظر گرفته شده که شامل اقلام مختلف ضروری است که در دهه اول محرم توزیع می شود.

فاضلی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان هم بسته معیشتی در قالب طرح کمک های مومنانه از سوی اداره اوقاف و امور خیریه و در راستای نیت واقف توزیع شد، گفت: دستگیری از نیازمندان در شرایط مختلف از وظایف مهمی است که برعهده داریم و در این بخش تلاش می کنیم.

وی با بیان اینکه برنامه‌های امسال با توجه به شرایط کشور و شیوع بیماری کرونا  مانند سال گذشته برگزار نمی‌شود، افزود: امسال با برنامه‌‌ریزی‌ها و جلساتی که داشتیم قرار شد برنامه‌ها به صورت محدود و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و در چار چوب قوانین ستاد کرونا  برگزار شود.

کد خبر 964601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha