فعالیت ۹۰ هیئت مذهبی در گچساران

خادمی گفت: حدود ۹۰ هیئت مذهبی در گچساران در برنامه های ایام محرم و سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) فعال هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «هادی خادمی» امروز ( ۳ شهریور) در گفت و گو با خبرنگاران ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و گرامی داشت هفته دولت، گفت: همه این هیئت ها در سامانه «بیرق» متعهد به رعایت دستورالعمل های بهداشتی حین انجام مجالس حسینی شده اند.


سرپرست اداره تبلیغات اسلامی گچساران گفت: هیئت هایی که هنوز برنامه های محرم را آغاز نکرده اند با توکل به خدا و توسل به اهل بیت علیهم السلام و رعایت پروتکل های بهداشتی برنامه هیئت خود را از سر بگیرند.


وی در زمینه مجالس روضه های خانگی و اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی هم یادآور شد: با وجود گرمای هوا، همه کسانی که مجالس حسینی خانگی برگزار می کنند، می توانند در ساعاتی از بعدازظهر که هوا خنک تر می شود، در حیاط  منازل و با رعايت پروتكل های بهداشتی مجالس خود را برگزار کنند.


خادمی ادامه داد: به همت اداره آبفا شهرستان گچساران ماده ضدعفونی آب ژاول رایگان به هیئت های مذهبی شهرستان گچساران اهدا شد.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی گچساران گفت: در حال توزیع ماسک و دستمال کاغذی رایگان از محل نذورات و سایر منابع بین هیئت های مذهبی شهرستان هستیم.

کد خبر 964643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha