۹ پروژه شهری قرچک با حضور معاون استاندار تهران افتتاح شد

همزمان با هفته دولت و با حضور مسئولان، ۹ پروژه شهری قرچک با حضور معاون استاندار تهران افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران، همزمان با هفته دولت و با حضور تقی زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران، بهمن خطیبی فرماندار، حجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه، محسن خرمی شریف شهردار و دیگر مسئولان ساختمان خدمات شهر منطقه پوئینک، پارک طراوت، پارک ترافیک، پیست دوچرخه پارک ولیعصر(عج)، سوله ورزشی بانوان، سرای محله ولایت، پیست دوچرخه سواری پارک خیام و محل بارانداز پسماندهای شهری جمعا با با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد و 675 میلیون تومان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.


محسن خرمی شریف شهردار شهرستان قرچک، در حاشیه افتتاح این پروژه ها در جمع خبرنگاران، گفت: اقدامات خوبی در سطح شهر توسط مدیریت شهری صورت گرفته است که امروز با حضور معاون استاندار 9 پروژه شاخص افتتاح شد که در اختیار مردم فهیم و خونگرم قرچک قرار گیرد.
این مدیر شهری اظهار کرد: یک از این پروژه ها سرای محله ولایت بود که توسط مدیریت شهری قرچک در مرکز شهر با در نظر گرفتن ارتقای سرای فرهنگی با اعتباری بالغ‌ بر 500 میلیون تومان به مساحت 200 مترمربع توسط معاون استاندار افتتاح شد.


شهردار قرچک گفت: دیگر پروژه که توسط معاون استاندار افتتاح شد، پروژه محل بارانداز پسماندهای شهری بود که چندین سال این محل در انتهای خیابان مخابرات قرار داشت که شهروندان از این محل و بوی نامطبوع آن ناراضی بودند که پروژه جدید محل بارانداز پسماندهای شهری در خارج از شهر به متراژ 15 هزار متر با سازه 1800 مترمربع با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 750 میلیون تومان از منابع مالی شهرداری افتتاح شد.


خرمی شریف از افتتاح پارک ترافیک به متراژ مساحت کل 11هزار و 500 مترمربع و مساحت پروژه 6300 مترمربع با اعتباری بالغ بر بیش از 500 میلیون تومان خبر داد و افزود: پارک ترافیک قرچک نیز یکی دیگر ازاین پروژه ها بود که داراي تسهيلات ويژه ترافيكي، آموزشي و سرگرمي است که به بهره برداری رسید.


این مدیر شهری از افتتاح پارک طراوت و ولایت در این هفته خبر داد و افزود: یکی دیگر از این پروژه ها پارک طراوت بود که در محل کم برخوردار شهر و با توجه به قول هایی که داده بودم و توزیع عادلانه خدمات در مناطق مختلف شهر باشد که این پارک در محله باقرآباد به متراژ 10 هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر 800 میلیون تومان به بهره برداری رسید و دیگر پروژه پارک ولایت به متراژ 10 هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر 1 میلیارد و 120 میلیون تومان هدیه مددیریت شهری به مردم فهیم قرچک بود.


وی از افتتاح اولین سالن ورزشی بانوان در جنوب شرق استان تهران توسط معاون استاندار تهران خبر داد و افزود: این مجموعه ورزشی که به بانوان اختصاص دارد برای اولین بار در جنوب شرق استان تهران در فضایی به مساحت 1306 مترمربع و با اعتباری بالغ بر 750 میلیون تومان از محل اعتبارات شهرداری ساخته شد که توسط معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری افتتاح و به بهره برداری رسید.


شهردار قرچک بیان داشت: دیگر پروژه شهری، ساختمان خدمات شهری منطقه یک شهرداری قرچک بود که به متراژ مساحت کل 340 مترمربع با زیربنای 165 مترمربع با اعتباری بالغ بر 370 میلیون تومان افتتاح شد.


خرمی شریف به افتتاح اولین پیست دوچرخه در جنوب شرق استان تهران توسط معاون استاندار تهران اشاره کرد و افزود: پیست دوچرخه پارک ولیعصر(عج) که اولین پیست دوچرخه در جنوب شرق استان تهران می باشد به متراژ 2 هزار مترمربع و طول مسیر 850 متر با اعتباری بالغ بر 1 میلیارد و 885 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.
وی در پایان از بهره برداری پیست دوچرخه سواری پارک خیام به متراژ بهسازی 1800 مترمربع و طول مسیر به متراژ 700 متر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان خبر داد.

کد خبر 964692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha