آغاز جذب همیار اورژانس و اورژانس‌یار در  آبادان

منصور از آغاز فراخوان جذب داوطلب همیار اورژانس و اورژانس‌یار در مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان و دوره آموزشی با ارائه گواهینامه پایان دوره به‌صورت رایگان خبر داد.

«امین منصور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، ضمن تسلیت ایام سوگواری محرم، با اعلام آغاز فراخوان جذب داوطلب همیار اورژانس و اورژانس‌‌‌یار در مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان اظهار کرد: در دورانی که نیاز به کمک‌های انسان‌‌دوستانه هرگز بیش از حال نبوده این مرکز قصد دارد از اقشار مختلف جامعه به عنوان همیار اورژانس و دانش‌‌آموختگان رشته‌های علوم پزشکی به عنوان اورژانس‌‌یار به صورت داوطلبانه در مواقع بحران استفاده کند.

 

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان از ارائه گواهینامه به داوطلبان پس از مراحل دوره آموزشی خبر داد و افزود: این مرکز ضمن برگزاری دوره کمک‌های اولیه و تخصصی مرتبط با فوریت‌های پزشکی به صورت رایگان، پس از پایان دوره برای داوطلبان گواهینامه آموزشی صادر و به آنها ارائه خواهد کرد.

 

وی اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این امر خیرخواهانه در ساعات اداری با شماره تماس 09012224065 کارشناس مسئول آموزش و پژوهش این مرکز تماس حاصل فرمایند.

 

منصور ادامه داد: همچنین داوطلبان می‌توانند برای ثبت‌نام بصورت حضوری به ساختمان مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی واقع در آبادان ابتدای خیابان 15 (معاونت غذا و دارو سابق) مراجعه کنند.

 

کد خبر 964694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha