اقتدار و شور حسینی لرزه در دل دشمنان ایجاد می‌کند

حسنوند بر لزوم انجام اقدامات بیشتر در راستای سیاه‌پوش کردن سطح شهرستان اندیمشک تاکید کرد و گفت: اقتدار و شور حسینی لرزه در دل دشمنان شیعه، اهل بیت (ع) و امام حسین (ع) ایجاد می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «فریدون حسنوند» امروز (سه‌شنبه ۴ شهریور) در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی برگزاری تاسوعا و عاشورا شهرستان اندیمشک، هدف از برگزاری این نشست را داشتن وظیفه دینی و انقلابی مسئولان دانست و اظهار کرد: اهتمام مسئولان به مسائل دینی و شعائر مذهبی برخاسته از عمق وجود دینی، مذهبی و انقلابی است که باید تقویت شود.

 

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی افزود: هیئات مذهبی و کانون مداحان باید علاوه بر مسئولیت هیئت، کانون، تکایا، مداحی و شعرخوانی، تمامی هیئات و مداحان را مدیریت کنند.

 

وی با اشاره به اینکه مشروعیت ما با رعایت مسائل شرعی است که از زبان مقام معظم رهبری، مرجع تقلید و ولی فقیه خارج می‌شود اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب بر لزوم رعایت پروتکل‌ها در مراسمات عزاداری تاکید کرده‌اند که همه ما موظف به رعایت این پروتکل‌ها هستیم.

 

حسنوند با بیان اینکه اولین رعایت‌کنندگان مسائل و اصول بهداشتی فعالان هیئتی بوده‌اند تصریح کرد: از روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا تاکنون هیئتی‌ها، طلاب، روحانیون و گروه‌های جهادی پای کار آمده‌اند و به انجام اقدامات مختلفی از جمله ضدعفونی معابر و اماکن و کمک‌های مومنانه پرداخته‌اند.

 

وی حفظ جان مردم و سلامت جامعه را از امورات واجب و ضروری برشمرد و عنوان کرد: فعالان هیئتی منشا رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند و برگزاری مراسمات محرم همراه با رعایت این پروتکل‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امتحان و آزمایش همیشگی است و آزمایش در رکاب امام حسین (ع) بودن فقط مختص به سال ۶۱ هجری نیست بلکه سال ۱۳۹۹ هجری شمسی هم می‌تواند سال امتحان و آزمایش باشد.

 

وی با اشاره به اینکه امروز غربت و مظلومیت امام حسین (ع) به شکل دیگری در حال نشان دادن خود است اذعان داشت: عربستان، امارات، منافقین، سلطنت‌طلبان، بهائیان، آمریکا، اسرائیل و انگلیس با هزینه‌های بسیار به بهانه پروتکل‌های بهداشتی در حال جنگ با دین و مذهب و سنگ‌اندازی در محرم و عاشورا  هستند.

 

حسنوند با بیان اینکه دشمنی با اسلام از غدیر آغاز شد و به عاشورا رسید و با غیبت حضرت مهدی (عج) همچنان ادامه دارد تاکید کرد: پایبندی به وظایف دینی، مذهبی و انقلابی در راستای کاهش غربت امام حسین (ع) است.

 

وی با اشاره به اینکه ادارات و دستگاه‌ها با نصب بنر و کتیبه و اهتزاز پرچم امام حسین (ع) نما و نمادی از محرم و عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) را ایجاد می‌کنند ادامه داد: شهرداری اندیمشک در این زمینه نسبت به سال گذشته بهتر عمل کرده و اداره صنعت، معدن و تجارت نیز باید فضاسازی و سیاه‌پوش کردن بازار را انجام دهد.

 

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی بر لزوم انجام اقدامات بیشتر در راستای سیاه‌پوش کردن سطح شهرستان اندیمشک تاکید کرد و یاد آور شد: اقتدار و شور حسینی لرزه در دل دشمنان شیعه، اهل بیت (ع) و امام حسین (ع) ایجاد می‌کند.

 

وی در پایان به بیان راهکارها و پیشنهادات جهت برگزاری هرچه بهتر برنامه‌ها و مراسمات ایام محرم به ویژه روزهای تاسوعا و عاشورا همراه با در نظر گرفتن تدابیر و پروتکل‌های بهداشتی پرداخت.

 

کد خبر 964708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha