عدم همراهی سیستم بانکی در پرداخت تسهیلات مشاغل آسیب دیده در مرودشت

ژوبین گفت: ۷۰ درصد اعتبارات تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا به متقاضیان در مرودشت پرداخت نشده که علت آن، عدم همراهی مطلوب سیستم بانکی با بدنه کار و تولید است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد ژوبین»، امروز (سه ‌شنبه 4 شهریور) در دیدار با فرمانده انتظامی جدید شهرستان مرودشت به مناسبت هفته دولت گفت: اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی مرودشت با هدف رفع مشکلات اقتصادی و امنیتی، آمادگی همکاری با نیروی انتظامی مرودشت را دارد.

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی مرودشت افزود: لازم است تا برای کاهش مشکلات موجود در حوزه تولید و کار تمامی سازمان ها با یکدیگر تعامل مطلوب ایجاد کنند.

وی اضافه کرد: شهرستان مرودشت به عنوان دومین شهر بزرگ استان فارس نیاز به تداوم این تعامل مطلوب دارد تا شاهد کاهش بیشتر معضضلات اجتماعی در این شهرستان باشیم.

ژوبین تصریح کرد: تبادل اطلاعات حوزه کارگری و کارفرمایی، میان ارگان‌های دولتی متولی و نیروی انتظامی از اهمیت فراوانی برخوردار است.

وی ادامه داد: ۷۰ درصد اعتبارات تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا به متقاضیان در مرودشت پرداخت نشده که علت آن، عدم همراهی مطلوب سیستم بانکی با بدنه کار و تولید است.

ژوبین تصریح کرد: در شرایط حاضر حمایت از تولید بر منافع بانکی ارجحیت دارد و اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی مرودشت تمام تلاش خود را برای از رونق نیفتادن مشاغل آسیب دیده از کرونا به کار خواهد گرفت.

کد خبر 964717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha