ارتباط مردمی با نمایندگان منتخب فارس در مجلس شورای اسلامی در شهر شیراز

انصاری گفت: استقرار دفتر مجمع نمایندگان استان در شهر شیراز با هدف ایجاد جایگاهی برای این مجمع در شیراز و ارتباط مردم با نمایندگان کل استان به انجام می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مجید انصاری»، امروز (سه شنبه 4 شهریور) در جمع خبرنگاران با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و تبریک هفته دولت گفت:نخستین،  مجمع عمومی نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی در استان فارس با حضور نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز برگزار شد.

سخنگوی مجمع نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی افزود: ارائه گزارش عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی با حضور در این مجمع مورد توجه قرار گرفت و رئیس سازمان جهاد کشاورزی، فرماندهی انظامی استان فارس، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرکل دیوان محاسبات به ارائه عملکرد خود پرداختند.

وی اضافه کرد: نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی، در یک ماه، سه هفته در جلسات صحن علنی مجلس، کمیته ها و مجمع ها در تهران حضور دارند و یک هفته در ماه نیز به حوزه های انتخابی در فارس سرکشی می کنند و بدین ترتیب رو در هر ماه یک جلسه عمومی مجمع در استان فارس برگزار می‌شود.

انصاری اعلام کرد: با دیوان محاسبات عالی نیز نشستی داریم که با حضور در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با هدف تبریک به سردار «بوعلی»، فرماندهی جدید سپاه فجر نیز برگزار می شود.

وی با اشاره به استقرار دفتر مجمع نمایندگان استان در شهر شیراز گفت: این اقدام با هدف ایجاد جایگاهی برای مجمع در شیراز و ارتباط مردم با نمایندگان کل استان به انجام می رسد.

کد خبر 964736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha