اجرای طرح سه شنبه های تکریم با تجلیل از رئیس مرکز بهداشت روستا

میثم زارع گفت: در راستای اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم با دعوت از امام جمعه و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قلعه، از رئیس مرکز بهداشت روستای ریگ سلمی تجلیل شد.

«میثم زارع» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: در راستای اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم با دعوت از امام جمعه و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قلعه، از رئیس مرکز بهداشت روستای ریگ سلمی تجلیل شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم روستای ریگ سلمی قلعه گنج افزود: حضور حجت الاسلام احمد نجنو امام جمعه و حجت دهقان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در این مراسم به صورت ویدئو کنفرانسی بود و ما نیز در منزل فرشته سلمی بهورز و رئیس مرکز بهداشت روستا حضور یافته و از وی تجلیل کردیم.

وی اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به منظور آگاهی بخشی مردم روستا نسبت به راه های پیشگیری از ابتلا به کرونا خدمات ارزنده ای انجام داده است.

زارع بیان کرد: سلمی در موارد ضروری با رعایت کامل نکات بهداشتی برای عیادت و چگونگی روند بهبودی بیماران به منازل آنها می رود و جویای سلامتی آنها شده و موارد لازم برای بهبودی هر چه سریعتر به آنها متذکر می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم روستای ریگ سلمی قلعه گنج عنوان کرد: رئیس مرکز بهداشت روستا علی رغم این که ۲ فرزند خردسال دارد اما لحظه ای از خدمت به اهالی روستا غافل نشده است، که زحمات وی قابل تجلیل است.

مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم روستای ریگ سلمی قلعه گنج یادآور شد: برای ششمین بار متوالی است که از سوی کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم طرح ملی سه شنبه های تکریم را اجرا کردیم.

زارع با تشکر از قبول دعوت حجت الاسلام نجنو و دهقان برای حضور مجازی در این طرح، ابراز کرد: قبول دعوت و حضور امام جمعه و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قلعه گنج در طرح ملی سه شنبه های تکریم، قوت قلبی برای ما بود که این طرح و سایر برنامه های کانون را با تلاش مضاعفی پیش ببریم.

مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم روستای ریگ سلمی قلعه گنج در خاتمه با اشاره به ابراز خرسندی امام جمعه و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان از اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم، اظهار کرد: حجت الاسلام نجنو این طرح را اقدامی موثر برای تجلیل از نخبگان برشمرد و خواستار تداوم آن شده و همچنین قول مساعد برای حمایت از اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم دادند.

کد خبر 964887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha