۱۶ شهریور آغاز سال تحصیلی مدارس علمیه استان خوزستان

حجت‌الاسلام موسوی‌زاده گفت: با توجه به وضعیت شیوع کرونا در استان خوزستان و لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در این خصوص مدارس علمیه سراسر استان از ۱۶ شهریور فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز خواهند کرد.

«حجت‌الاسلام سید جعفر موسوی‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: با توجه به وضعیت شیوع کرونا در استان خوزستان و لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در این خصوص مدارس علمیه سراسر استان از 16 شهریور فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز می‌کنند.

 

مدیر آموزش حوزه های علمیه خوزستان ادامه داد: خوشبختانه با تدابیری که به منظور مقابله با ویروس کرونا در نظر گرفته شده برنامه‌ریزی‌هایی برای آغاز بکار مدارس در سه وضعیت قرمز، زرد و سفید اتخاذ شده است، در صورتی که وضعیت شیوع کرونا در منطقه‌ای قرمز باشد کلاس‌های درس به صورت آنلاین برگزار می‌شوند.

 

وی با بیان اینکه در شرایط زرد کلاس‌ها به صورت نیمه‌حضوری و تلفیقی برگزار می‌شوند افزود: در شرایطی که وضعیت شهرستان‌های خوزستان سفید باشد کلاس‌ها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزار می‌شود؛ برای آغاز سال تحصیلی خوشبختانه هیچگونه محدودیتی نداریم.

 

حجت‌الاسلام موسوی‌زاده با اشاره به اینکه 52 مدرسه علمیه در خوزستان وجود دارد تصریح کرد: برخی از مدارس علمیه شهرستان‌ها با ابتکار به عمل و همکاری برخی مساجد بزرگ شهرستان کلاس‌ها را به تفکیک پایه تحصیلی در مساجد و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌کنند.

 

کد خبر 964899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha