آغاز توزیع بیش از هزاران قلم کمک مومنانه با شعار" ما ملت امام حسینیم" در کرمان

بیش از هزاران قلم کمک معیشتی در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه و با شعار" ما ملت امام حسینیم" توسط سپاه ثارالله استان کرمان در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی توزیع می شود‌.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار حسین معروفی، چهارشنبه(۵ شهریور) در حاشیه رزمایش های کمک های مومنانه با شعار" ما ملت امام حسینیم" گفت: ملت امام حسین که برای یکدیگر جان می دهند، امروز و در این شرایط بیماری منحوس کرونا باید برای هم آبرو و مال بدهند.

 

 


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه مرحله دوم کمک های مومنانه را در سه فاز دهه امامت و ولایت، دهه اول محرم و دهه آخر صفر برنامه ریزی کردیم؛ افزود: در فاز دوم ۲۸ هزار و ۳۹۶ خانوار شناسایی شد.


 

 

وی ادامه داد: از امروز ۱۵ هزار و ۷۸۱ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۴۰۰ هزار تومان توزیع می شود که شامل برنج ۱۰ کیلویی، دو عدد رب گوجه، دو عدد ماکارونی، دو عدد تن ماهی، سویا، عدس، نخود و در شهرستان ها گوشت قرمز و مرغ به مجموع بیش از ۵ تن هم به این سبد اضافه می شود.

 

 


 

سردار افزود: علاوه بر این؛  ۲۷ هزار قرص نان، ۵۷۶ هزار پرس غذای گرم، ۴ هزار و ۱۲۵ بسته لوازم التحریر، ۹۹۶ دست پوشاک،  ۴ هزار و ۹۳۰ پک بهداشتی و هزار و ۳۹۴ کارت هدیه در دهه اول محرم توزیع می شود.

 

 

 

وی با بیان اینکه سرجمع این کمک ها به مبلغ ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است؛ از همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، بنیاد مستضعفان، مردم و از فرماندهان نواحی مقاومت و... قدردانی و تصریح کرد: این حرکت قرارگاهی  تا زمانی که درگیر کرونا باشیم ادامه دارد.




سردار معروفی اظهار داشت: هفته آینده، مردم شاهد اخبار بهتری برای خدمت بی منت و صادقانه خواهند بود.

کد خبر 964923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha