حرکت عملی فعالان کانون‌های مساجد در راستای اجرای «هر خانه، یک حسینیه»

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار گفت: فعالان کانون های مساجد شهرستان بیله سوار با توزیع پرچم های مزین به اسما و نمادهای ماه محرم اقدام عملی خود را در راستای اجرای «هر خانه، یک حسینیه» را تحقق بخشیدند.

«شهاب ملکی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: فعالان کانون های مساجد شهرستان بیله سوار با توزیع پرچم های مزین به اسما و نمادهای ماه محرم اقدام عملی خود را در راستای اجرای «هر خانه، یک حسینیه» را تحقق بخشیدند.

 

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار تصریح کرد: توزیع عکس سردار شهید قاسم سلیمانی، دعای هفتم صحیفه سجادیه و بروشور زیارت عاشورا از دیگر اقلام توزیع بین خانواده ها در درب منازل بود.

 

این مقام مسئول ادامه داد: در این حرکت فرهنگی که با استقبال فعالان کانون های مساجد روبرو شد با حضور در درب منازل در راستای تحقق شعار «هر خانه، یک حسینیه» با همکاری خانواده محلات سیاه پوش شد.

 

ملکی خاطر نشان کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا، عزاداری های ماه محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی انجام می شود و امیدواریم بتوانیم نقش بسزایی در نشر معارف حسینی و نهضت عاشورا در بین نوجوانان و جوانان داشته باشیم.

 

وی بیان کرد: این اقلام فرهنگی به همت فعالان کانون های مساجد تهیه شده بود و تعدادی از روحانیون با حضور فعالان کانون های  مساجد در توزیع این بسته ها فرهنگی همکاری داشتند.

 

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار افزود: این حرکت های جهادی موجب رونق عزاداری های حسینی خواهد شد و همچنان در راستای برپایی عزای امام حسین (علیه السلام) پیش قدم و پیشگام خواهیم بود.

کد خبر 964939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha