دانشجویان کم برخوردار پیام نور جهرم بورسیه می شوند

قناعتیان گفت: امسال دانشجویان کم برخوردار دانشگاه پیام نور با کمک بنیاد حامیان دانشگاه پیام نور بورسیه تحصیلی می شوند.

«محمد قناعتیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به تمدید مهلت نام نویسی دانشجویان دانشگاه پیام نور در جهرم، گفت: مهلت ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور تا هفتم مهرماه تمدید شده است و بر این اساس، متقاضيان باید در مهلت در نظر گرفته شده به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

 

رئیس دانشگاه پیام نور جهرم با اشاره به برنامه ریزی برای حمایت از دانشجویان کم برخوردار، افزود: امسال دانشجویان کم برخوردار دانشگاه پیام نور با کمک بنیاد حامیان دانشگاه پیام نور بورسیه تحصیلی می شوند. 

 

وی بیان کرد: دانشجویانی که قادر به پرداخت شهریه تحصیلی خود نیستند از طریق دانشگاه شناسایی و به بنیاد معرفی می شوند و با کمک و حمایت بنیاد حامیان دانشگاه پیام نور، این دانشجویان به صورت ترمی و یا کل مدت تحصیل بورسیه می شوند.

 

قناعتیان با اشاره به اینکه داوطلبان و همشهریان در صورت داشتن هرگونه سئوال در خصوص دانشگاه پیام نور جهرم می توانند از طریق تماس با شماره  ۰۹۳۹۰۴۷۷۱۳۰ و یا با مراجعه به پایگاه اینترنتی این دانشگاه به آدرس jahrom.fars.pnu.ac.ir  از راهنمایی  مشاوران این دانشگاه بر خوردار شوند.

کد خبر 965067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha