سفر مهمترین عامل انتقال ویروس کرونا است / ۳ بیمار کرونایی جان باختند

حبیب زاده گفت: سفر مهمترین عامل انتقال ویروس کرونا است و شهروندان در تعطیلات پیش رو از سفرهای غیرضروری به ویژه به استان های آلوده خودداری کنند.

«شهرام حبیب زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طی 24 ساعت گذشته 17 بیمار جدید در مراکز درمانی استان بستری شده اند که مجموع بیماران بستری به رقم 217 نفر رسید.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: طی همین مدت نیز 39 بیمار بهبود یافته نیز از مراکز درمانی استان ترخیص شده اند.

 

این مقام مسئول یادآور شد: 56 بیمار بدحال نیز در بخش مراقبت های ویژه مراکز درمانی تحت نظر هستند و متاسفانه طی 24 ساعت گذشته 3 بیمار کرونایی دیگر جان باختند.

 

حبیب زاده تاکید کرد: شهرستان اردبیل و مشگین شهر در وضعیت قرمز، شهرستان های بیله سوار، خلخال و نمین در وضعیت نارنجی، شهرستان های سرعین، نیر، گرمی و پارس آباد در وضعیت زرد و شهرستان های کوثر و اصلاندوز نیز در وضعیت سفید قرار دارند.

 

وی اذعان داشت: سفر مهمترین عامل انتقال ویروس کرونا است و شهروندان در تعطیلات پیش رو از سفرهای غیرضروری به ویژه به استان های با وضعیت قرمز خودداری کنند.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان افزود: عزاداران حسینی نیز در روزهای عاشورا و تاسوعای حسینی با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی همت بیشتری در جلوگیری از شیوع بیماری کرونا داشته باشند.

 

حبیب زاده عنوان کرد: شهروندان با رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و شستشوی دست ها و فاصله گذاری اجتماعی می توانند در زمینه پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، کادر درمانی را یاری کنند.

کد خبر 965071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha