افتتاح پروژه مجتمع تامین آب شرب عشایر در شهرستان رستم

همزمان با هفته دولت افتتاح پروژه مجتمع تامین آب شرب عشایر «دلی رینگک» شهرستان رستم با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیون و ۳۱۰ هزار ریال افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، همزمان با هفته دولت افتتاح پروژه مجتمع تامین آب شرب عشایر «دلی رینگک» شهرستان رستم با اعتباری بالغ بر 17 میلیون و 310 هزار ریال از محل اعتبارات ملی و استانی برای بهره برداری 200 خانوار عشایری افتتاح شد. 

در این مراسم که با حضور نماینده مردم شهرستان رستم ر مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و فرماندار این شهرستان برگزار شد، مسئولان بر سهم و جایگاه جامعه عشایری استان فارس به عنوان مرکز موفقیت ها و تحولات تاکید کردند.

همچنین در سخنان مسئولان به عشایر به عنوان بازوان توانمند تولید و خود کفایی اشاره شد که با توجه به حضور خوب و موثر جوانان عشایر در جهش تولید استان فارس می توانند نقش کلیدی داشته باشند.

امام جمعه شهرستان رستم نیز در این مراسم از عشایر سخت کوش و غیور فارس برای حضور در صحنه های انقلابی تشکر و قدردانی کرد و از اجرای ظرفیت های قانونی در مناطق عشایری استان ابراز رضایت کرد و فرماندار شهرستان رستم نیز در این مراسم از عشایر به عنوان ذخایر انقلاب یاد کرد.

گفتنی است این مراسم افتتاح، شامل حفر یک حلقه چاه، احداث موتورخانه، احداث مخزن ذخیره آب، اجرای خط انتقال آب، اجرای شبکه توزیع آب، اجرای شبکه فشار متوسط برق، خرید و نصب تجهیزات چاه بود.

کد خبر 965173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha