بهره برداری از ۲ طرح با اعتبار بیش از ۴۷ میلیارد تومان در نکا

توحیدی مقدم گفت: ۲ طرح درمانی و خدماتی با اعتبار ۴۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در چهارمین روز از هفته دولت در نکا به بهره‌برداری رسید و همچنین عملیات اجرایی آن آغاز شد.

« عبدالجواد توحیدی مقدم» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در نکا اظهار کرد: در چهارمین روز از هفته دولت در نکا 2 طرح درمانی و خدماتی با اعتبار 47 میلیارد و 500 میلیون تومان در نکا کلنگ زنی و افتتاح شد.

فرماندار نکا افزود: بهره برداری از مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین با اعتبار 7 میلیارد و 500 میلیون تومان و کلنگ زنی فاز دوم بیمارستان بوعلی نکا با اعتبار 40 میلیارد تومان از طرح های اجرایی در چهارمین روز از هفته دولت در نکا بود.

 

وی با اعلام اینکه خدمات رسانی در بخش های مختلف اجتماعی، عمرانی، روستایی و شهری، درمانی و ورزشی از جمله خدمات نظام است، یادآور شد: در هفته دولت امسال 61 طرح در نکا با اعتبار 67 میلیارد تومانی به بهره‌برداری می رسد و یا کلنگ زنی می شود.

توحیدی مقدم گفت: هفته دولت تبلور  و تجلی خدمت صادقانه و دلسوزانه مردان و زنانی است  که با پشتکار خود گوشه ای  از خدمت رسانی به مردم را در این انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برعهده دارند و با تلاش صادقانه آنان بسیاری از مشکلات برطرف شده است.

 

وی اضافه کرد: ایران اسلامی اکنون در شرایط سخت اقتصادی است و همه ما باید همدل و همراه با هم برای رفع مشکلات گام برداریم و با وحدت و یکپارچگی ابهت و اقتدار خود را به جهانیان نشان دهیم.

 

فرماندار نکا تصریح کرد: امیدآفرینی، تلاش دلسوزانه، خدمت صادقانه،  پاسخگویی مستمر به مردم ،تکریم ارباب رجوع  و خدمت در جهت کارآمدی بیشتر دولت از مهمترین وظایف دولتمردان و کارکنان دولت است که باید دلسورانه در دستور کار باشد.

کد خبر 965206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha