بورسیه ۳۸۰ دانش‌‌آموز شهرستان بندرماهشهر

تفاهمنامه بورسیه ۳۸۰ دانش‌آموز مستعد بندرماهشهر و بندر امام میان ادارات آموزش و پرورش این شهرستان‌ها و شرکت ره‌آوران فنون پتروشیمی منعقد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرماهشهر، آئین انعقاد تفاهنامه بورسیه دانش‌آموزان شهرستان بندرماهشهر و بندر امام خمینی (ره) امروز (چهارشنبه ۵ شهریور) با حضور مرویان مشاور مسئولیت اجتماعی صنایع پتروشیمی خلیج فارس، نادرپور مدیرعامل شرکت ره‌آوران فنون پتروشیمی و روسای ادارات آموزش و پرورش بندرماهشهر و بندرامام خمینی (ره) برگزار شد.

 

طرح کارشناسی بورسیه دانش‌آموزان برای دانش‌آموزان مستعد و توانا توسط کمیته مسئولیت اجتماعی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و پس از ۶ ماه مطالعات گسترده تدوین و توسط شرکت ره‌آوران و با همکاری ادارات آموزش و پرورش اجرا خواهد شد؛ طبق این طرح یک‌هزار دانش آموز در کلاس کنکور، یک‌هزار و ۱۰۰ دانش‌آموز در کلاس تقویتی و ۳۸۰ دانش‌آموز بورسیه تحصیلی خواهند شد.

 

این طرح بخشی از پنج طرح کمیته مسئولیت اجتماعی صنایع پتروشیمی خلیج فارس است که در کنار پروژه‌های شورای راهبردی و با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال توسط شرکت‌های تابعه این شرکت در شهرستان بندرماهشهر اجرا خواهد شد.

 

«نوید نادرپور» در این جلسه اظهار کرد: یکی از آرزوهای بنده همواره ایجاد پیوند میان دانشگاه و آموزش و پرورش با صنعت بوده که امروز با انعقاد این تفاهنامه شاهد آن خواهیم بود و امیدوارم این اتفاق ادامه‌دار باشد و دانش‌آموزان بیشتری را در بربگیرد.

 

مدیرعامل ره آوران فنون پتروشیمی افزود: این طرح‌ها خواسته و هدف مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس بوده که در راستای ایجاد رضایت بخشی و ارائه خدمات به مردم منطقه است که در حال محقق شدن است.

 

وی اضافه کرد: طرح بورسیه دانش‌آموزان کم‌بضاعت مالی در اصل طرح بورسیه دانش‌آموزان با بضاعت علمی و توانا است که امیدواریم به بهترین نحو ممکن اجرا شود.

 

نادرپور یاد آور شد: طرح بورسیه دانش‌آموزان حاصل مطالعات و جمع‌ آوری اطلاعات بسیار خوب مشاور مسئولیت اجتماعی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس است که نتیجه آن پیوند بین همه عناصر آموزشی شهرستان خواهد بود و امیدواریم در آینده نزدیک مجموعه دانشگاه هم به جمع ما اضافه شود.

 

کد خبر 965215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha