​تجلیل از ۱۶ هزار پیشکسوت دفاع مقدس در گلستان

​کاظمی گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد هشت سال دفاع مقدس در استان گلستان ۱۶ هزار نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس مورد تجلیل قرار می گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمدرضا کاظمی» صبح امروز (پنجشنبه ۶ شهریور) در شورای اداری شهرستان گرگان اظهار کرد: زنده نگهداشتن یاد دفاع مقدس با ایثارگری های مردم عزیز در سرزمین اسلامی نشان دهنده این است که ملت ایران تا پای جان برای دفاع از آرمان های بلند انقلاب و امام راحل ایستاده است.

 

مدیرکل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس گلستان ادامه داد: دشمن به دنبال این است که نسل جوان ما فداکاری های هشت سال دفاع مقدس را از یاد ببرد و ایثارگرانی که در این دوران نقش ایفاء کردند را فراموش کنیم و لذا وظیفه ذاتی ما است که در راستای زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و ایثارگری های هشت سال دفاع مقدس گام برداریم.

 

کاظمی ادامه داد: برنامه های چهلمین سالگرد دفاع مقدس از سوم خرداد آغاز شده است و تا پایان سال برنامه های متنوعی به این مناسبت در نظر گرفته شده است.

 

وی افزود: برخی از برنامه هایی که به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در نظر گرفته شده به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی اجرا نمی شود ولی برنامه هایی مثل دیدار با خانواده ایثارگران و عطرافشانی گلزار شهدا اجرا خواهد شد.

 

مدیرکل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس گلستان به  استفاده از لوگوی چهلمین سالگرد دفاع مقدس در مکاتبات اداری تاکید کرد و افزود: یکی از برنامه های مهم ما در امسال بحث تدوین نقش استان گلستان در دفاع مقدس است و انتظار داریم همه دستگاه های اجرایی در این راستا همراهی کنند.

 

کاظمی افزود: به مناسبت چهلمین سالگرد هشت سال دفاع مقدس در کشور یک میلیون نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس مورد تجلیل قرار می گیرد که در این برنامه در استان گلستان از 16 هزار پیشکسوت هشت سال دفاع مقدس تجلیل می شود و  برای این منظور ستادی تشکیل شده است.

 

کد خبر 965301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha