نماز ظهر عاشورا با رعایت کامل دستور العمل های بهداشتی در ملایر برگزار می شود

حجت الاسلام آزادیخواه گفت: با نوع تدبیری که در برنامه ها اندیشیده شد برنامه های دهه اول محرم در اوج خودش به خوبی در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار شبستان از ملایر «حجت الاسلام احد آزادیخواه» صبح امروز پنج شنبه ششم شهریور ماه در جمع خبرنگاران در ملایر ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت ابا عبد الله الحسین(ع) و یاران وفادارش گفت: رویکرد  سازمان تبلیغات برنامه‌های دینی و مذهبی است و اداره تبلیغات استان همدان  نیز نگاهی انقلابی در همه برنامه ها از سال‌های گذشته تا به امروز داشته است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اداره تبلیغات استان همدان نگاهی انقلابی در همه برنامه ها از سال‌های گذشته تا به امروز داشته و از ظرفیت استان در همه حوزه‌ها استفاده کرده است گفت:  این نشان می‌دهد که یک شبکه قوی هیئت ها در استان همدان شکل گرفته و باید از این شبکه تقدیر کرد.

 وی همچنین ضمن تقدیر از زحمات مدیریت جدید اداره تبلیغات اسلامی ملایر افزود: ایشان از حداقل امکانات حداکثر بهره مندی را می‌برد و در واقع درگیر کردن شبکه تبلیغ و دین در امور مختلف بسیار امری مهم است که با مدیریت  جدید این امر در شهرستان ملایر به خوبی پیش می رود و  بحث توزیع نذورات ، توزیع بسته های معیشتی و جیره خشک ،مواد بهداشتی،  ساماندهی هیئت‌های مذهبی نمونه بارز این کارها است.

وی با بیان اینکه ملایر شهرستان فرهنگی است افزود:  با نوع تدبیری که در برنامه ها اندیشیده شد  برنامه های دهه اول محرم در اوج خودش به خوبی در حال انجام است.

وی با اشاره بیه فعالیت بیش از 250 هیات ثبت شده زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی در ملایر گفت: در حال حاضر بیش از ۱۵ هیئت سرشناس شهرستان برنامه های خود را به صورت منظم و منسجم در فضای باز دارند و این باعث شده است که مردم با استقبال خوب  در مراسم شرکت کنند و  تبلور فرهنگ مردم ملایر در ایام محرم  چند برابر شده است.

 وی در ادامه با تاکید بر این که عزاداری های ما باید در روز عاشورا و تاسوعا با رعایت بهداشتی به خوبی برگزار شود از برگزاری نماز ظهر عاشورا در محل مصلای حضرت ابوالفضل ملایر خبر داد و گفت نماز ظهر عاشورا با رعایت همه کامل همه موازین و دستور العمل های  بهداشتی برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه  در فضای مجازی هم اداره تبلیغات بسیار خوب ورود کرده و در حوزه فضای مجازی هیئت‌ها ۲۴ ساعته خدمات می‌دهد و چقدر هم مردم از آن استقبال کرده‌اند گفت: با پیراسته کردن فضای مجازی می‌توان بهترین بهره را از این فضا در امور دینی و مذهبی ببریم.

 وی در ادامه با اشاره به  اینکه طرحی از سوی تعدادی از نمایندگان مجلی مبنی بر فیلترینگ شبکه های اجتماعی امضا شده افزود:  اصلا مجلس در این طرح ورود پیدا نکرده است و اعلام وصول نشده و بعید است که اعلام وصول شود  .

وی با بیان اینکه  مجلس یازدهم مجلس امید برای مردم است گفت: عمده کار و عزم و اولویت مجلس یازدهم برای طرح‌های اقتصادی و رفع مشکلات مردم است .

 

کد خبر 965371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha