توزیع ۲ هزار لوازم التحریر به همت سپاه ساری در کمک مومنانه

صادقی گفت: توزیع ۲ هزار لوازم التحریر به همت سپاه ساری در کمک مومنانه، کمکی متفاوت از کمک های مومنانه گذشته است که این لوازم التحریر در آستانه بازگشایی مدارس در بین دانش آموزان کم برخوردار توزیع می شود.

« روح الله صادقی» امروز ( ۶ شهریور) در حاشیه آئین مرحله دوم نهضت کمک مومنانه در دهه اول محرم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری اظهار کرد: به همت سپاه ناحیه ساری و خیران همزمان با دهه اول محرم، مرحله دوم نهضت کمک مومنانه با هدف توزیع لوازم التحریر در حال اجراست.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه ساری افزود: این مرحله از کمک های مومنانه، با محوریت حوزه های دانش آموزی اجرا می شود و 200 بسته سبد معیشتی در کنار توزیع لوازم التحریر به همت حوزه محلات و دانش آموزی توزیع می‌شود.

صادقی گفت: توزیع 2 هزار لوازم التحریر به همت سپاه ساری در کمک مومنانه، کمکی متفاوت از کمک های مومنانه گذشته است که این لوازم التحریر در آستانه بازگشایی مدارس در بین دانش آموزان کم برخوردار توزیع می شود.

وی یادآور شد: تفاوت این مرحله این است که دانش آموزان محوریت این کمک ها هستند و در روزی که به نام حضرت قاسم(ع) نامگذاری شده است، تلاش کردیم تا این توزیع انجام و حماسه دیگری در ساری رقم بزنیم.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه ساری با اشاره به اجرای کمک مومنانه و طرح مواسات خاطر نشان کرد: در مرحله اول نهضت کمک مومنانه در ساری20 هزار سبد کالا در بین نیازمندان توزیع شد و تلاش داریم تا در مرحله دوم نهضت مومنانه در ششم محرم با نگاه توزیع لوازم التحریر در بین دانش آموزان، این مرحله را اجرایی کنیم.

صادقی با بیان اینکه توزیع جهیزیه در بین افراد کم برخوردار از دیگر برنامه های کمک مومنانه در ساری است، گفت: در مرحله سوم نهضت کمک مومنانه هم در پایان صفر 114 سری جهیزیه در بین زوجین نیازمند توزیع می شود که امیدواریم با کمک خیران شاهد رفع محرومیت ها باشیم.

کد خبر 965421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha