توزیع بیش از۴۰ هزار بسته معیشتی در گیلان

عبدالله پور از توزیع بیش از ۴۰ هزار بسته معیشتی در گیلان در مرحله دوم رزمایش مواسات تحت عنوان نهضت تعاون و احسان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «محمد عبدالله‌پور» امروز(پنج‌شنبه، ۶ شهریور) در حاشیه مراسم مرحله دوم رزمایش مواسات 2 در رشت اظهارکرد: کمک‌های مومنانه یکی از اهم فعالیت هایی بود که در بحران کرونا ویروس توسط خیرین انجام شد.


فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در فاز دوم رزمایش مواسات بیش از ۴۰ هزار بسته معیشتی بین آسیب دیدگان کرونایی توزیع می‌شود گفت: خیرین گیلانی کمک های ارزشمندی در این راستا انجام داده اند و این بسته های معیشتی عمدتا توسط عزاداران حسینی تهیه شده است.


وی ادامه داد: از این مجموع چهار هزار بسته معیشتی در این مرحله رزمایش مواسات توسط سازمان بسیج مستضعفین تهیه شده  و مابقی توسط خیران، کارخانه‌داران و عزاداران اهدا شده است.

 

عبدالله‌پور خاطرنشان کرد: هر بسته معیشتی به ارزش ریالی حدود ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان است.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان‌ از آغاز مرحله دوم رزمایش مواسات خبر داد و خاطرنشان کرد: ارزش ریالی بسته‌های معیشتی این مرحله در مجموع حدود ۱۰ میلیارد تومان است که بین نیازمندانی که توسط هیئت امنای مساجد و پایگاه‌های مقاومت شناسایی شده‌اند، توزیع می‌شود.

 

عبدالله پور اظهارداشت: روغن، رب، ماکارونی، تن ماهی و برنج از اهم وسایل معیشتی است که در این مرحله توزیع می شود.

کد خبر 965449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha