توزیع حواله نذورات بهداشتی در هیئت های مذهبی استان البرز

حجت الاسلام ولایی برحق با اشاره به اهمیت پیاده سازی مطالبات ستاد استانی مبارزه با کرونا ویروس در هیئت های عزاداری گفت: حواله نذورات بهداشتی در هیئت های مذهبی استان البرز توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام ولایی برحق» در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت پیاده سازی مطالبات ستاد استانی مبارزه با کرونا ویروس در هیئت های عزاداری گفت: حواله نذورات بهداشتی در هیئت های مذهبی استان البرز توزیع می شود. 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی البرز افزود: نذورات بهداشتی از قبیل ماسک و دستکش در اختیار هیئت هایی قرار می گیرد که به صورت رسمی در سامانه بیرق ثبت نام به عمل آورده باشند.

وی توضیح داد: سامانه بیرق با هدف نظارت بیشتر و بهتر بر روند برپایی آئین عزاداری در هیئت ها به ویژه هیئت های خانگی طرح ریزی شده است که براساس آن این هیئت های ثبت نامی از مجوز رسمی برپایی آئین عزاداری برخوردار می شوند.

حجت الاسلام ولایی برحق تصریح کرد: مسئولان هیئت هایی که دارای مجوز رسمی از سامانه بیرق هستند می توانند پنجشنبه و جمعه ششم و هفتم شهریورماه سال جاری از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب به اداره های تبلیغات اسلامی در هر یک از شهرستان های استان البرز جهت دریافت این حواله مراجعه کنند.

 

 

کد خبر 965469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha