زمینه پرورش استعدادها در خراسان جنوبی فراهم شود

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه زمینه باید برای پرورش استعدادهای(قرآنی در خراسان جنوبی) فراهم شود، گفت: با مشورت می توان نقاط ضعف و قوت را پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» امروز (۶ شهریور) در دیدار با «سعید پرویزی» قاری ممتاز کشور و رتبه نخست رشته قرائت در سی و چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم، اظهار داشت: فراگیری قرآن کریم را اگر بخواهیم به نسبت به شخص حساب کنیم باید گفت که توفیق بسیار بزرگی است که انسانی در این زمینه قدم گذارد و شایسته زحمت بکشد تا وجودش ظرف قرآن شود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند افزود: افرادی که در راه قرآن قدم نهاده اند باید قدرشان را بدانند، با توجه به اینکه در بین جوانان و نوجوانان استعدادهای بسیاری وجود دارد، حضور اساتید قرآنی در مجالس و محافل قرآنی باعث می گردد تا تعدادی از آنها از استاد قرآن الگو بگیرند و ترغیب شده و قدم در این راه گذارند.

 

به گفته وی، متأسفانه قرآن با همه اوصافش در میان ما غریب است، در حوزه قرآن نیازمند طرح و ابتکار هستیم، می توان مقدماتی فراهم کرد تا شرایط از حالت کنونی بیرون آید و از ظرفیت های موجود( فضای مجازی) استفاده کرد.

 

آیت الله عبادی خاطرنشان کرد: ما به ظرفیت های مردم کویرنشین خراسان جنوبی آشنا هستیم و می دانیم که از استعدادهای بسیار زیادی در جهات مختلف برخوردار هستند که اگر بتوانیم آنها را پرورش دهیم اقدامات مهمی صورت خواهد گرفت.

 

وی یادآور شد: زمینه ها باید برای پرورش استعدادها فراهم شود، با مشورت کردن می توان نقاط ضعف و قوت را پیدا کرد.

 

کد خبر 965502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha