اجرای پروژه های آبرسانی به روستاهای زرندیه همزمان با هفته دولت

کاووسی از اجرای پروژه های آبرسانی به روستاهای شهرستان زرندیه همزمان با هفته دولت خبر داد.

«حمید رضا کاووسی» ضمن گرامیداشت هفته دولت به فعالیت های این اداره در راستای آب رسانی و خدمت به روستائیان و ولی نعمتان انقلاب اشاره کرد و به خبرنگار شبستان در اراک، گفت: پروژه های آبرسانی به روستاهای شهرستان زرندیه همزمان با هفته دولت انجام شده است.

 

مدير امور آب و فاضلاب شهرستان زرنديه با بیان اینکهاجراي پروژه هاي آبرساني به روستاهاي شهرستان زرنديه با مشاركت بسيج سازندگي، در حال انجام است، افزود: این پروژه ها در 5 روستای این شهرستان انجام می شود.

 

وی با بیان اینکه به منظور بررسي وضعيت آبرساني به روستاهاي شهرستان زرنديه بازديدي به همراه مسئول بسيج سازندگي اين شهرستان انجام شد، ادامه داد: در بازدید از 5 روستاي صدرآباد، تقليد آباد، تيره، عليشار، آغذيگنگ شرايط آبرساني به اين روستاها مورد بررسي قرار گرفت .

 

این مقام مسئول اظهار کرد: در جلسه ای که در حاشیه این بازدید برگزار شد مقرر شد بسيج سازندگي نسبت به تهيه 2هزار و 300 متر لوله در اقطار 63 ، 75 و 90 ميليمتر براي اصلاح و توسعه شبكه توزيع و خطوط انتقال آب  اين روستاها اقدام نمايد.

 

مدير امور آب و فاضلاب شهرستان زرنديه ادامه داد: امید است با این اقدامات بتوانیم خدمات شایسته ای را در این حوزه به روستائیان عزیز ارایه دهیم.

کد خبر 965531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha