توزیع لوازم التحریر میان دانش آموزان بی بضاعت چند استان کشور

الطافی گفت: تعداد ۲ هزار بسته لوازم التحریر در آستانه بازگشایی مدارس میان دانش آموزان کم بضاعت استان های فارس، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و... توزیع می شود.

«مهرداد الطافی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به فعالیت بنیاد خیریه «موج مهربانی» به عنوان سفیر مدرسه سازی و مدرسه یاری در کشور، گفت: این بنیاد خیریه هر سال در ایام بازگشایی مدارس طرح «در هوای مهر» را با هدف تامین لوازم التحریر دانش آموزان محروم در نقاط مختلف کشور به اجرا در می آورد.

 

مدیرعامل بنیاد خیریه «موج مهربانی» با اشاره به اینکه امسال نیز در قالب این طرح تعداد 2 هزار بسته لوازم التحریر تهیه و میان دانش آموزان توزیع می شود، افزود: این بسته ها شامل کیف، دفتر مشق؛ مداد، مدادرنگی، دفتر نقاشی، مدادتراش و... است.

 

وی با اشاره به اینکه تهیه این بسته ها به همت خیران و نیکوکاران تامین می شود، بیان کرد: برای تهیه هر بسته لوازم التحریر 150 هزار تومان هزینه شده و در مجموع 300 میلیون تومان برای تهیه این بسته ها هزینه شده است.

 

الطافی با اشاره به اینکه با برگزاری یک مراسم به صورت نمادین، این بسته ها به دانش آموزان هدیه داده می شود، خاطرنشان کرد: این مراسم روز جمعه هفتم شهریورماه با حضور معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه بسته های لوازم التحریر به جز دانش آموزان جهرمی میان دیگر دانش آموزان محروم کشور نیز توزیع می شود، تصریح کرد: دانش آموزان مناطق بشاگرد در استان هرمزگان، میره جاوه و قصر قند در استان سیستان و بلوچستان و چند شهرستان دیگر نیز از این بسته ها بهره مند می شوند.

 

مدیرعامل بنیاد خیریه «موج مهربانی» با اشاره به اینکه کمپین «در هوای مهر» از سال 93 به منظور تامین لوازم التحریر دانش آموزان مناطق محروم در این بنیاد خیریه شکل گرفته است، تصریح کرد: از ابتدای تشکیل این کمپین تا کنون تعداد 14 هزار بسته لوازم التحریر و وسایل تحصیلی دانش آموزان تهیه و توزیع شده است.

 

الطافی همچنین در پایان با تقدیر از تلاش های خیران و نیکوکاران و همراهی با این بنیاد خیریه در راستای کمک به دانش آموزان محروم، اظهار کرد: افراد نیکوکار و کسانی که دوست دارند در این زمینه یاری گر دانش آموزان باشند می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به شماره  07154220274 تماس بگیرند.

کد خبر 965536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha