برگزاری نماز جماعت ظهر عاشورا در مساجد و هیئت های مذهبی فومن

نیک‌انجام گفت: نماز جماعت ظهر عاشورا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مساجد و هیئات مذهبی فومن برگزار می‌شود.

«یوسف نیک‌انجام» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش اظهار کرد: فرهنگ ناب حسینی یک فرهنگ پویا و زنده است و امروز این فرهنگ به عنوان یک فرهنگ جهانی طنین انداز شده است.

 

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن افزود: هیئت‌های مذهبی ثابت کردند مراسم سوگواری و عزاداری برای سید و سالار شهیدان ابا عبدالله‌الحسین(ع) تعطیل شدنی نیست و با رعایت ملاحظات و بهترین شیوه در برگزاری این مراسم رضایت رهبر معظم انقلاب را فراهم و بار دیگر ولایت مداری و دین داری خود را اثبات کردند.

 

وی با اشاره به اقامه نماز جماعت ظهر عاشورا در مساجد و هیئات مذهبی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و شرایط برگزاری آن گفت: نماز جماعت فقط در فضای باز و با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شود.

 

نیک‌انجام با اشاره به اینکه در ورودی محل برگزاری امکانات ضدعفونی دست فراهم و تعبیه شده باشد تصریح کرد: استفاده از ماسک توسط نمازگزاران و همه افراد شرکت کننده در مراسم فریضه نماز الزامی و استفاده از سجاده و مهر شخصی توسط نمازگزاران ضروری است.

 

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن خاطرنشان کرد: توسط مسئولان برگزاری نماز ظهر عاشورا کنترل تردد و خروج برای جلوگیری از تجمعات نماز ظهر عاشورا انجام و سطوح مشترک محل‌های برگزاری قبل و بعد از مراسم گندزدایی شود.

 

 

 

کد خبر 965563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha