پویش شور و شعور حسینی با راه اندازی کارگاه  تولید ماسک در صومعه‌سرا

نصرت‌طلب از پویش شور و شعور حسینی با راه اندازی کارگاه تولید ماسک در صومعه‌سرا خبر داد.

«سلمان نصرت‌طلب» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با تسلیت ایام عزاداری شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفایش اظهار کرد: در راستای عمل به فرامین الهی، بزرگان و کار خداپسندانه، مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای میرزاکوچک و همت بخش غیر دولتی (موسسات آموزشگاه‌های آزاد) با همکاری و مشارکت سپاه ناحیه شهرستان در راستای مقابله با ویروس کرونا و رفع مشکلات مردم اقدام به تولید ماسک کرده است.

 

رییس مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای میرزاکوچک صومعه‌سرا افزود: در این مرحله  پنج آموزشگاه آزاد رشته طراحی دوخت(رنگارنگ، دنیای هنر، گلها، پرند و آریا) به صورت جهادی در این کار خیرخواهانه شرکت و به تولید‌ ماسک مشغول هستند.

 

وی با بیان اینکه تولید ماسک طی مراحل طراحی، برش، دوخت، اتوکشی، بسته بندی و... آماده و در ایام عزاداری حسینی به صورت رایگان توزیع می‌شود، گفت: ماسک پارچه‌ای تولید شده چندبار مصرف بوده و قابل شستشو است.

 

نصرت‌طلب هدف از کار خیرخواهانه که با مشارکت سپاه ناحیه و همت آموزشگاه‌های آزاد فنی وحرفه ای شهرستان صورت گرفته است را وحدت و همدلی دانست و تصریح کرد: امید است با کمک هم بتوانیم زنجیره این بیماری را قطع کنیم.

 

رییس مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای میرزاکوچک صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: با استفاده و بهره‌گیری از ظرفیت آموزشگاه‌های آزاد و کارآفرینان رشته طراحی دوخت شهرستان صومعه‌سرا این آمادگی را داریم که تولید ماسک را افزایش دهیم و در این اقدام خداپسندانه از همه خصوصا خیرین انتظار کمک و مساعدت داریم.

 

 

کد خبر 965592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha