برگزاری نماز جماعت ظهرعاشورا با رعایت پروتکل های بهداشتی

حجت الا سلام مولوی، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا وتشدید این بیماری امسال نماز جماعت ظهرعاشورا در مساجد و هیئات مذهبی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

حجت الاسلام علی مولوی مدیر ستاد اقامه نماز استان کرمانشاه با اشاره به شرایط برگزاری نماز ظهر عاشورا به خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: امسال با توجه به شرایط حاکم ویروس کرونا نماز جماعت ظهر عاشورا فقط در فضای باز و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برپا می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک توسط نمازگزاران و همه افراد شرکت‌کننده در مراسم فریضه نماز الزامی می باشد و  همچنین استفاده از سجاده و مهر شخصی توسط نمازگزاران ضروری است.


حجت الاسلام مولوی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و رعایت تمام موازین بهداشتی افزود: کنترل تردد و ورود و خروج جهت جلوگیری از تجمعات توسط مسولان برگزاری انجام و تمامی سطوح مشترک محل های برگزاری نماز  قبل و بعد از مراسم توسط مسولان برگزاری گندزدایی  می شود.


مدیر ستاد اقامه نماز استان کرمانشاه با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی جهت جلوگیری از شیوع ویروس گفت: در ورودی محل برگزاری نماز جماعت ظهر عاشورا  امکانات ضدعفونی دست فراهم و تعبیه  خواهد شد.

کد خبر 965645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha