۴۰ پروژه در گلپایگان افتتاح شد

قاسمی با اشاره به بهره برداری از۴۰ طرح های مختلف با اعتبار ۴۵ میلیارد تومانی در شهرستان گلپایگان برای کاهش سطح بیکاری و ارتقای سطح خدمات در این شهرستان اظهار امیدواری کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان،«حیدر قاسمی» شهرستان گلپایگان را شهرستان فرهنگ تولید و کار بر شمرد و بیان کرد: حدود ۴۰ پروژه عمرانی، خدماتی، تولیدی، خدمات روستایی و شهرداری با اعتبار بیش از ۴۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان بهره برداری از پروژه های عمرانی و خدماتی را سبب افزایش اشتغال در شهرستان گلپایگان دانست و اظهار امیدواری کرد: سطح بیکاری در یک سال آینده کاهش و سطح خدمات و تولید در شهرستان افزایش یابد.

مجلس طرح فوریتی برای رسیدن به هدف جهش تولید ارائه دهد
در ادامه «سید مسعود خاتمی» با تبیین اینکه عزم و هماهنگی دستگاه ها برای تبدیل سرمایه های بالقوه به بالفعل است، گفت: مجلس قوانین دست وپا گیر در راه تولید را بکاهد و طرح های مورد نیاز را به صورت فوری تصویب کند تا سال جهش تولید به معنای واقعی رخ دهد.
نماینده گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی در خصوص مشکلات مردم با منابع طبیعی بیان کرد: از موضوع اطلاع دارم و این مشکل به دو صورت زمین از قدیم و تصرف زمین در سالهای اخیر است که این سازمان به صورت موردی باید موضوع را بررسی کند.
وی با بیان اینکه چنین مواردی در روستای دوشخراط و چند روستا گلپایگان مشاهده شده است، ادامه داد: اگر نیاز به ورود موضوع در شهرستان باشد، حتما انجام خواهد شد اما من در جریان طرح پیشنهادی چند نماینده نیستم.

از سرمایه گذاران دعوت می کنم
در ادامه «حسین یار محمدیان» با بیان اینکه گاوداری فضیل  می تواند ۲۵ درصد تولید دام و لبنیات شهرستان را رشد می دهد، گفت: کلنگ این مجموعه آذر ماه به زمین خورد و پس از ۶ ماه و با وجود مشکلات در احداث، فاز اول آن، که مجموعه سه هزار راسی است ساخته شد و به بهره برداری رسیدو برای ۵۰ نفر اشتغالزایی کرد.
فرماندار شهرستان گلپایگان با تاکید بر اینکه بستر سرمایه گذاری در شهرستان فراهم است و از سرمایه گذار حمایت می شود، از همه سرمایه گذاران در هر زمینه ای برای حضور و فعالیت در شهرستان گلپایگان دعوت کرد‌.
وی به احداث شهرک صنعتی در آینده نزدیک در گلشهر اشاره کرد که نوید تولید و اشتغال را می دهد، و تشریح کرد: ۴۰ طرح به مناسبت هفته دولت افتتاح شد که ۲۰ طرح آن شاخص بود و ۷ طرح آن به صورت نمادین با حضور مسئولان افتتاح شد.


فرماندار شهرستان گلپایگان آغاز اجرای پروژه ساخت چهار واحد مسکن مددجویان اداره بهزیستی گلپایگان، عملیات روکش آسفالت حفاظتی محورهای فرعی و روستایی شهرستان گلپایگان در فاصله  روستای عباس آباد به سمت هنده به طول ۲۵ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال و اجرای طرح آبیاری کم فشار در ۴۱ هکتار از اراضی روستای رباط قالقان و آبیاری تحت فشار در ۵۲ هکتار از اراضی حسن آباد را از جمله طرح هایی بر شمرد که به مناسبت هفته دولت در شهرستان گلپایگان اجرا شد.


وی با بیان اینکه بیشتر طرح ها از بخش کشاورزی و خدماتی بود، ادامه داد: بوم گردی در روستای وانشان نیز افتتاح شد ولی به دلیل ایام محرم ، از لیست افتتاح رسمی مسئولان خارج شد./

کد خبر 965740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha