هفته‌ دولت فرصت مناسبى براى تبیین و اطلاع‌ رسانى خدمات دولت است

حجت الاسلام رضا احمدی نیک گفت: هفته‌ دولت فرصت مناسبى براى تبیین و اطلاع‌ رسانى خدمات دولت است و کلیه مسئولین وظیفه دارند در این ایام دستاوردهای نظام را برای مردم تشریح کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ظهر امروز ۷ شهریور حجت الاسلام «رضا احمدی نیک» در خطبه های نماز جمعه آسمینون، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: هفته‌ دولت فرصت مناسبى براى تبیین و اطلاع‌ رسانى خدمات است و کلیه مسئولین وظیفه دارند در این ایام دستاوردهای نظام را برای مردم تشریح کنند چرا که این حرکت، کارایی نظام را نشان داده و موجب جلب اعتماد بیشتر مردم به خادمان خود می شود.

امام جمعه آسمینون اظهار کرد: از سوی دیگر نیز سال پایانی دوره دوم دولت است و آخرین فرصت خدمت بیشتر به مردم کشور است بنابراین همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند؛ سال پایانی دولت فرصت عمل به وعده ها، تکمیل، ترمیم و تصحیح عملکردها است پس دولتمردان هر چه می توانند از این فرصت آخر برای خدمت رسانی به مردم و کشور استفاده کنند.


وی بیان کرد: عمده مشکل کشور در حوزه مسائل اقتصادی است که نیاز به همکاری، همراهی و همدلی کلیه قوای کشور و دلسوزان است که در این زمینه تلاش کنند البته در حوزه مسائل اقتصادی تولید کلید اصلی حل مشکلاتی نظیر اشتغال، معیشت، تورم و کاهش ارزش پول ملی  است دولت با همکاری سایر قوا و ارکان نظام باید از تمام ظرفیت ها و امکانات کشور برای حل مشکلات اقتصادی استفاده کند.

حجت الاسلام احمدی نیک خاطر نشان کرد: نکته مهمی که مقام معظم رهبری روی آن تاکید دارند، مسئله اهمیت شبکه ملی اطلاعات است و همه مسئولین به ویژه دولتمردان وظیفه دارند و نباید اجازه داد مدیریت فضای مجازی ما در دست بیگانگان باشد بنابراین انتظار است که مسئولین به ویژه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات این حوزه را سر و سامان دهند.

خطیب جمعه آسمینون ضمن تشکر از زحمات شورای اداری شهرستان و بخش آسمینون در رسیدگی به مشکلات مردم از مسئولین استانی و شهرستانی به ویژه فرماندار خواست پیگیر افزایش سهمیه آرد منطقه باشند.

وی ضمن تسلیت ایام سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی، ابراز کرد: یکی از عوامل ماندگاری قیام امام حسین علیه السلام عنصر خدا محوری و اخلاص می باشد، اخلاص فضیلتی است که مرتبط با چند فضیلت دیگر بوده و این فضایل اخلاقی می توانند به عنوان یک راهکار برای کسب اخلاص باشند که می توان به مواردی همچون اعتماد به خدا، بصیرت، ایثار، گذشت و همچنین به دوست نداشتن ستایش، تعریف و تمجید دیگران اشاره کرد.

حجت الاسلام احمدی نیک از هیئت های عزاداری، اهالی مساجد و خادمان امام حسین علیه السلام که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی مجالس عزاداری را با شکوه برگزار می کنند قدردانی کرد و گفت: عزاداری تاسوعا و عاشورا فقط در مساجد برگزار شود و همچنین از اصحاب رسانه و مطبوعات که به طور ویژه در حوزه فرهنگی و نماز جمعه همکاری می کنند، تشکر می کنم.

امام جمعه آسمینون در خاتمه با اشاره به آغاز ثبت نام حوزه های علمیه بیان کرد: جوانانی که دیپلم دارند و علاقمند به ورود به حوزه های علمیه هستند می توانند از طریق حوزه علمیه قلعه گنج اقدام کنند.

کد خبر 965749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha