باید مراقب افکار استعماری باشیم

آیت الله حسینی گفت: باید مراقب افکار استعماری باشیم، چرا که امروز استعمار خاکی دیگر وجود ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی » امروز (7 شهریور ماه) در خطبه های اول نماز عبادی سیاسی این هفته یاسوج ضمن دعوت و توصیه به تقوای الهی انجام واجبات و ترک محرمات، گفت: معصیت راه زندگی، آرامش و آسایش نیست و اگر کسی می خواهد به اهداف مشروع دست پیدا کند، راه آن معصیت خدا نیست.

 

امام جمعه شهر یاسوج با بیان اینکه اگر راه گناه را انتخاب کنیم آسیب دیده و خسارت زده بر می گردیم، ادامه داد: آنهایی که راه رسیدن به اهداف را اطاعت خدا می دانند هم به هدف می رسند و هم در آخرت در آرامش خواهند بود.

 

وی اظهار کرد: در حادثه عاشورا عده ای برای اهدافی مقابل امام حسین (علیه السلام) ایستادند که امام را اسیر و شهید کنند اینها به ظاهر پیروز شدند.

 

آیت الله حسینی در خطبه های دوم نماز عبادی سیاسی این هفته ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی و دوری از گناه و ترک محرمات، گفت: تاسوعا و عاشورا در پیش است و با رعایت دستوالعمل های بهداشتی این مراسم ها باشکوه برگزار شود.

 

امام جمعه شهر یاسوج با ابراز گلایه از عدم سیاه پوشی مناسب در شهر و اداره ها، ادامه داد: ما بر سر سفره اهل بیت (علیهم السلام) نشسته ایم و سیاه پوش کردن سردرب مغازه ها هزینه آنچنانی ندارد.

 

وی در فراز دیگری از سخنانش تفکرات آمریکایی، وهابی اسرائیلی را تروریستی دانست و خاطرنشان کرد: باید ریشه تروریسم خشکانده شود .

 

آیت الله حسینی در ادامه با بیان اینکه دشمنان برای رسیدن به هدف خود تروریسم را پرورش می دهند و دولت آمریکا و آل سعود تروریستی هستند، گفت: منافقین تروریست ۱۷ هزار شهید از ما گرفتند .

 

امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه جهالت و نادانی بی داد می کند و اگر انسان در جهالت فرو رقت باید منتظر حوادث هولناک باشد، ادامه داد: ملت ازاده هیچ وقت مستعمره نمی شود، وقتی مستعمره می شود که افکار ذلیلانه در آن رشد کند.

 

وی ضمن توصیه به مردم، خاطرنشان کرد: باید مراقب افکار استعماری باشیم، چرا که امروز استعمار خاکی دیگر وجود ندارند .

 

آیت الله حسینی با تاکید بر اینکه ملتی مستعمره می شود که در آن کشور افکار ذلیلانه ای باشد، گفت: خدا نکند این افکار در بین تحصیل کرده های ما رسوخ کند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد نخستین گام مستکبرین را ترویج افکار استعماری دانست و یادآور شد: این افکار یعنی اینکه ملتی خود را کم و ناتوان ببیند .

 

وی به وضعیت کرونا اشاره کرد و گفت: این ویروس منحوس وارد زندگی ما شده‌ و باید از مسافرت های غیر ضروری پرهیز کنیم.

کد خبر 965792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha