چهارمحال و بختیاری نیازمند تحرک و توجه بیشتر دولتمردان است

حجت الاسلام نکونام با اشاره به اینکه چهارمحال و بختیاری نیازمند تحرک و توجه بیشتر دولتمردان است، گفت: مشکلات واحدهای تولیدی، مشکل راه ها و راه آهن و طرح های آبی از جمله طرح بن به بروجن از مهم ترین دغدغه های مردم استان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز(جمعه 7 شهریور) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولین در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، به شهادت شهیدان باهنر و رجایی و هفته دولت اشاره کرد و گفت: دولتمردان در این ایام علاوه بر کارهای انجام گرفته کارهای ناتمام را نیز به مردم گزارش بدهند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد صداقت را زمینه اعتماد دانست و افزود: رهبر معظم انقلاب نیز بر صداقت دولت ها در جلسه اخیر هیئت دولت تأکید کردند که دولتمردان با مردم صادقانه رفتار کنند و به مردم گزارش دهند.

 

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه اگر دولتی با مردم صادق باشد موجب اعتماد عمومی می شود، اظهار کرد: صداقت از لازمه های یک دولت اسلامی است و زمینه تشکیل پایگاه مردمی را ایجاد می کند.

 

خطیب جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه دولتمردان در این هفته علاوه بر تمرکز بر افتتاح طرح های مختلف، باید مشکلات مختلف مردم را نیز رفع کنند، تصریح کرد: دیگر قوای نظام نیز باید دولت را در رفع مشکلات مردم یاری کنند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه استان نیز نیازمند تحرک و توجه بیشتر دولتمردان است، گفت: مشکلات واحدهای تولیدی، مشکل راه ها و راه آهن و طرح های آبی از جمله طرح بن به بروجن از مهم ترین دغدغه های مردم استان است.

 

حجت الاسلام نکونام خاطرنشان کرد: در سفر اخیر رئیس برنامه و بودجه کشور به استان 46 طرح در تفاهم نامه ای امضا شد که اگر تحقق یابند استان رشدی قابل توجه را تجربه می کند.

 

امام جمعه شهرکرد با تسلیت ایام محرم به ویژه تاسوعا و عاشورای حسینی، اظهار کرد: دهه محرم درسی برای همه عمر دارد که باید در لحظه لحظه زندگیمان تداعی گردد.

 

کد خبر 965822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha