جامعه همواره نیازمند فرهنگ ایثار و شهادت و از خودگذشتگی است

کریمی گفت: جامعه اسلامی ما هموراه نیازمند فرهنگ و تفکر ناب ایثار و شهادت و از خودگذشتگی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک،« غلامرضا کریمی» در امروز در نشست تخصصی هماهنگی توزیع ۸ هزار لوازم التحریر میان نیازمندان با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و گروه های جهادی فعال در استان مرکزی گفت: محرومیت زدایی و توجه به اقشار کم درآمد جامعه یکی از محورهای مهم برنامه های گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس است که باید به آن توجه ویژه شود.

 

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی ایثار و شهادت را یکی از ابعاد و مولفه های مهم در دفاع مقدس دانست و بیان کرد: امروز با توجه به شرایط موجود در کشور و گسترش شیوع ویروس کرونا نیاز دو چندان به فرهنگ ایثار و شهادت داریم.

 

وی ضمن گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس افزود: چهل سالگی دفاع مقدس فرصتی ارزشمند برای تبیین بیش از پیش فرهنگ ایثار و شهادت است و هر چقدر از عمر انقلاب اسلامی می گذرد مسئله نیاز به فرهنگ دفاع مقدس بیشتر احساس می شود.

 

این مقام مسئول یکی از اقدامات ابتکاری برای تبیین فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس را راه اندازی کاروان های سیار به شکل نمایشگاهی و تئاتر در سطح استان و شهرستان ها دانست و بیان کرد: زبان هنر بهترین روش برای تبیین این فرهنگ متعالی در جامعه است و روش ها و شیوه های هنری و تولیدات محتوایی در ابعاد مختلف می تواند به تبیین فرهنگ دفاع مقدس کمک کند.

 

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی حضور و مشارکت مردم در صحنه را یکی از مهمترین راهبردهایی دانست که در چهل سالگی دفاع مقدس در دستور کار قرار گرفته است و گفت: پای کار آوردن ظرفیت های مردمی برای تجلیل از شهدا، رزمندگان، ایثارگران و جانبازان که در دفاع مقدس نقش موثری داشتند، بسیار موثر است.

 

کریمی با بیان اینکه ستاد اجرائی فرمان حضرت امام(ره) در طول انقلاب اسلامی اقدامات بسیار خوبی در راستای خدمت رسانی انجام داده است، ادامه داد: این ستاد همواره یاد و اندیشه امام(ره) را با اقدامات خود زنده نگه داشته است.

کد خبر 965830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha