انسداد مسیرهای منتهی به قدمگاه امام رضا (ع) اندیمشک

دالوند از انسداد مسیرهای منتهی به قدمگاه امام رضا (ع) اندیمشک خبر داد و گفت: این اقدام با توجه به دستور ستاد کرونا و در راستای جلوگیری از اجتماع و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا انجام شد.

«امیر دالوند» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با تسلیت ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا (ع) اظهار کرد: هر ساله در روز عاشورا، قدمگاه امام رضا (ع) بقعه متبرک سید خلیل در روستای دوبندار بخش مرکزی شهرستان اندیمشک میزبان عزاداران حسینی از شهرها و روستاهای استان خوزستان بود.

 

بخشدار بخش مرکزی اندیمشک با اشاره به اینکه امسال هیچ‌گونه مراسمی در قدمگاه امام رضا (ع) اندیمشک برگزار نمی‌شود افزود: مسیرهای منتهی به این قدمگاه با توجه به دستور ستاد کرونا و در راستای جلوگیری از اجتماع و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مسدود شده‌اند.

 

وی اذعان داشت: با تدابیر اندیشیده شده و دستورات ابلاغی، هیئات عزاداری در شهرها، شهرک‌ها و روستاهای بخش مرکزی اندیمشک در محل خود به عزاداری می‌پردازند.

 

دالوند در پایان ابراز کرد: امید است با لطف خداوند متعال در صورت خارج شدن از شرایط موجود، در مراسمات دیگری از جمله مراسم ویژه و محوری شهادت امام رضا (ع) در قدمگاه امام رضا (ع) میزبان عاشقان اهل بیت (ع) باشیم.

 

کد خبر 965910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha