جابه جایی بیش از یک میلیون  تن کالا در  ایلام/افتتاح و کلنگ زنی ۱۴ طرح راهداری در هفته دولت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: ۱۴ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همزمان با هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام« نورالله دلخواه»  در گفت و گو با خبرنگاران با بیان این مطلب، اظهار کرد: هفته دولت مهم ترين مناسبت تقويمي دستگاه هاي اجرايي و زمان گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر و پانزده هزار شهيد دولت بوده و در این ایام 14 طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر 45 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و استانی به بهره برداری رسیده است.

 

وی  تصریح کرد: این پروژه ها شامل 85 کیلومتر روکش آسفالت راه های فرعی و اصلی استان، رفع نقاط حادثه خیز و تعریض و بهسازی است که از مهم ترین این پروژه ها می توان به پروژه روکش آسفالت ملکشاهی به طول 15 کیلومتر، آسفالت کمربند شرقی ایلام به طول 11 کیلومتر و روکش آسفالت محور آبدانان – دشت عباس به طول 13 کیلومتر اشاره کرد.

 

جابه جایی بیش از یک میلیون  تن کالا در  ایلام

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام از جابه جایی بیش یک میلیون تن کالا در ۵ ماهه اول سال ۹۹ خبر داد.

 

«محمد حسنی» با اعلام این خبر افزود:  این میزان حمل کالا طی 56 هزار و 306 بارنامه در سطح استان جابجا شده است.
 

 

وی گفت: سالانه بیش از ۸۹ درصد جابجایی کالا در داخل استان توسط بخش حمل و نقل جاده ای صورت می گیرد که این بخش دارای قابلیت ها و امکانات گسترده ای در سطح کشور است.
 

 

حسنی خاطرنشان کرد: عمده کالا‌های جابجا شده از مبدا استان به ترتیب، انواع سیمان، گندم، انواع گاز مایع، کلینگر، ماسه و پلی اتیلن و سایرکالا‌ها بوده است.

 

کد خبر 965937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha