بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام  به مناسبت ۸ شهریور

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام با صدور بیانیه ای، فرا رسیدن سالروز فاجعه هشتم شهریور ۱۳۶۰ و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا اباعبدالله

هشتم شهریور یادآور حادثه ای تلخ بوده که طی آن ملت ایران دو خدمتگزار مکتبی، دلسوز و مردمی را در کمال ناباوری از دست داد.

 

این روز بزرگ و تاریخی حاکی از حقانیت در عین مظلومیت انقلاب و نظام اسلامی و سند تاریخی قربانی ترور شدن مسئولان عالی رتبه ودولتمردان صادق و خدمتگزار ایران اسلامی است.

 

شهیدان رجایی و باهنر دو یار وفادار و صدیق بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بودند که تا لحظه شهادت برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی کوتاهی نکردند و هرگز از مسیر اسلام، امام و انقلاب جدا نشدند.

 

این اسوه های ایثار، از خودگذشتگی و اطاعت پذیری از ولایت فقیه در راه صیانت از اسلام و پاسداری از آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی از هستی خود گذشتند و با تشکیل دولت انقلابی و ولایی؛ خود را وقف خدمت به مردم کردند.

 

 شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام ضمن تسلیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و همچنین این روز بزرگ و فراموش ناشدنی امید دارد که دولتمردان امروز، سیره و منش این دو شهید بزرگوار را الگوی خویش قرار دهند‌ و با توکل بر خداوند متعال و پیروی از منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله ‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، شکوفایی، توسعه و عدالت را برای ایران اسلامی به ارمغان آورند.

کد خبر 965971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha