نظم و همکاری هیات های عزاداری برای مردم ایران افتخار آفرین شد

حجت الاسلام اکبری، گفت: نظم و همکاری هیات های عزاداری در برگزاری مراسمات برای ملت شریف ایران اسلامی افتخار آفرین شد .

حجت الاسلام اله رضا اکبری امام جمعه شهرستان سنقروکلیایی در حاشیه مراسم سوگواری عاشورا به خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: مردم ایران اسلامی با برگزاری مراسمات عزاداری متناسب با شرایط جامعه و رعایت پروتکل های بهداشتی شور و شعور حسینی را به تمامی جهان نشان داد و نظم و همکاری هیات عزاداری برای ملت ایران افتخار آفرین شد .

 

وی  با بیان اینکه مجالس عزاداری امسال بیشتر کیفی است، افزود: مجالس عزاداری امسال کیفی شده و عمق بیشتری پیدا کرده اند، امیدواریم با ترویج فرهنگ حسینی در ماه عزاداری سیدالشهدا (ع) تمدن نوین اسلامی که همواره مد نظر مقام معظم رهبری می باشد تحقق یابد .

 

امام جمعه سنقروکلیایی تصریح کرد: باتوجه به فضای حاکم بر کشور و شیوع ویروس کرونا مردم با رعایت تمامی نکات بهداشتی مراسم امام حسین را پر رونق کرده و مراسمات در کل کشور همچنین در سنقروکلیایی با شور و شعور حسینی برگزار شد .

 

وی با اشاره به  حضور بی نظیر عزاداران حسینی در شهرستان خاطر نشان کرد: طی بازدید هایی که از هیات های عزاداری این شهرستان صورت گرفت جمعیت عزاداران فوق تصور بوده و تمامی پروتکل های بهداشتی در مراسمات رعایت می شود که قابل تقدیر است .

 

حجت الاسلام اکبری ضمن اشاره به برگزاری مراسمات تاسوعا و عاشورا بیان کرد: در تاسوعا و عاشورای حسینی مردم با شور و شعور مراسمات را برگزار کردند و پیرو دستورات مقام معظم رهبری مبنی بر رعایت پروتکل های بهداشتی ،و مجالس در چارچوب دستوالعمل های بهداشتی برگزار شد.

کد خبر 966085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha