ابتکار عمل مدیرمسئول کانون شهدای دستمالچی تبریز در ماه محرم

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شهدای دستمالچی تبریز، بیش از ۶۰ کیلو میوه تابستانی و نوبرانه را با رعایت موارد بهداشتی، بسته بندی و میان خانواده های محروم منطقه توزیع کرد.

«اصغر آقاجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از توزیع بیش از ۶۰ کیلو میوه تابستانی در قالب پویش رحمت در دهه اوّل  محرّم، به خانواده های نیازمند منطقه خبر داد و به تشریح چگونگی این اقدام در طول ذهه محرم پرداخت.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شهدای دستمالچی تبریز گفت: بحران کرونا در کنار همه تهدیدها و آسیب های اجتماعی، اقتصادی و روحی که تحمیل کرد، فرصت هایی نیز داشت، از جمله آنها ورود اعضای کانون و مسجد به میدان مقابله با این ویروس و نیز رزمایش کمک مؤمنانه است.

آقاجانی با بیان اینکه شرایط فعلی یک آزمون الهی است و همه جامعه در کنار صبر و عمل به دستورات بهداشتی باید تمرین انفاق و همدلی کنند، گفت: در این برهه حسّاس باید بیشتر از هر زمانی مراقب محرومان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: اعضای فعّال کانون فرهنگی هنری شهدای دستمالچی با رعایت کامل موارد بهداشتی بیش از ۶۰ کیلو میوه تابستانی و وبرانه را بسته بندی و میان خانواده های نیازمند منطقه توزیع کردند.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شهدای دستمالچی تبریز با تجلیل و قدردانی از خیّر بزرگواری که این میوه را در اختیار کانون قرار داده بود، گفت: مرحله دوّم توزیع میوه های تابستانی در دهه دوّم محرّم انجام خواهد شد.

کد خبر 966173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha